Un moment de bucurie

Scriu aceasta pagina de jurnal ca trebuie sa recunosc devine un jurnal blogul,nu chiar :)) jurnal ca nu postez chiar toate gandurile dar totusi in timp ce vb cu o fost prietena care bine inteles ea e cea care ma baga in seama eu fiind mai timid si m-a bucurat asa de mult buna asta al ei si cf am simtit ca a fost asa din suflet.Si eu mai eram si suparat din cauza cuiva si asa m-am inveselit dintr-o data… i-am si zis a fost persoana potrivita la timpul potrivit.O fata timida mai timida ca mine dar a indraznit sa imi zica un buna si un cf si m-am bucurat tare mult cu toate ca sincer nu meritam nici sa mai ma tina in lista dar mai multe nu spun.Si scriu postul asta dintr-o mare bucurie ca am primit un buna de la o fata asa speciala ascult acum si o melodia de a lui Rieu vioara……… nu mai m-am simtit asa fericit de ceva vreme.Parca nu mai ma simt asa uitat de lume,cineva a intors capul si in urma si mi-a intins o mana si cu toata fericirea am prins acea mana.Sti blogule nu-i o fata printesa si stiu ca nu-i frumos din partea mea sa zic asta dar stiu si simt ca are un suflet mare.Cam atat despre asta ma bucur blogule ca dupa zeci de posturi in care am tunat si am fulgerat am scris un blog cu raze de soare printre randuri si nici un gand rau nu a patruns printre aceste randuri.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

