„The last post for my friend”

Nu voi incerca sa ma scuz pentru titlul scris in engleza si nici pentru nimic altceva o sa scriu foarte  un mesaj pentru un prieten.Prietenul asta al meu pe scurt asa e bolnav de cancer osos si viata curand se va sfarsi pentru el.Azi mi-am luat ramas bun pentru ca s-a dus in tara lui si mi-am luat ramas bun si pentru ca se va duce in alta lume.Deoarece vreau ca asta sa fie daca se poate cel mai scurt post am sa iti urez drum bun,sa mergi in pace unde mergi si sa imi urmaresti de acolo de sus toate gandurile bune.La tine urarile de sanatate stiu ca nu-si au rostul asa ca it spus doar mergi in pace si acolo unde vei merge prietenul meu vei gasi adevarata definitie a prieteniei eu am gasit-o deja mult mai repede ca tine.Pe alea ta cu prieteni sa sti ca si eu ma afl si ma vei gasi sper.Nu am sa insir mii de multumiri ci iti multumesc pentru tot „my dear friend”.As fi pus si o poza cu tine dar stiu ca nu-i posibil asa ca…..cine va citi va spune ca aberez si ca am innebunit si altele dar blogul e al meu nu e asa popular si citit asa ca imi permit sa scriu unele lucruri din suflet.

                                                                                                             „Your dear friend Vali”

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

