hey,cf fataaaaaa?

3 cuvinte si a iesit.Vorbesc despre o fosta buna prietena care dupa 0 luna se gandeste ca ar fi bine sa ma bage in seama.Am stat un minut si i-am raspun s bine apoi a iesit de pe mess.Am asteptat un minut pentru ca stiam ca urma sa iasa si ca nu m-a intrebat cu adevarat ce fac adica ca i-ar pasa de starea mea si ce fac eu cu adevarat.Cred ca repet ce au mai spus unii bloggeri tot despre lucrul asta ca oamenii cand te intreaba ce faci nu te intreaba ca le-ar pasa de tine si de starea ta de ceea ce tu faci cu adevarat si e normal sa le raspund cu „bn” nu?Odata ce nu le pasa ce rost are sa insir cuvinte si sa incep sa sper ca ii va pasa odata ce incep si imi insiruiesc problemele.Chiar si eu si zic chiar si eu nu ca as fi stiu io vreun important zic pentru ca vorbesc pe tema asta dar si eu uit cateodata sa itreb cu adevarat o persoana ce face depinde de stare si totusi si eu uit si ma deranjeaza ca altii nu ma intreaba cu adevarat ce fac.Am sesizat ca e adevarata zicala ca timpul le schimba pe toate si chiar e adevarata pentru ca inainte de exemplu vorbeam mai orice cu fata respectiva si mie imi pasa si o intrebam cu adevarat ce face si cate si mai cate dar uite ca timpul le schimba pe toate.Odata cu altcineva facusem promisiuni cu bagatul asta in seama ca timpul va trece si ea nu are sa ma mai intrebe ce fac sau chiar daca eu  o voi intreba nu ii va mai pasa de intrebarea mea si ne tot contraziceam ca e ca ea ca nu o sa uite si bla bla bla pe cand eu ii ziceam ca va uita si iata-ne ajunsi in viitorul de atunci si am dreptate din nou.Cred ca am sa spun mai rar cuvintele astea 2 „ce faci?” si le voi spune numai atunci cand imi va pasa cu adevarat ce face persoana respectiva.Cred ca asta inseamna pana la urma sa iti pese de cel de langa tine ca atunci cand il intrebi ce face chiar sa iti pese si la o adica chiar sa incerci sa il ajuti.Eu unu sunt satul de „ce faci” dinastea spuse cu o mare plictiseala si chiar nu isi au rostul dar…..totdeauna e si va fi un dar pe care nu-l putem inlatura.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

