Calator in timp

Sti blogule de multe ori am zis-o si o zic si acum:eu ma tot gandesc la viitor.Am tot vorbit de copii de o anume persoana si cred ca de mai multe am pomenit.Chiar am si visat,parca eram un calator in timp vedeam totul si eram fericit am visat si 2 copilasi nu de curand cu ceva timp in urma.Zilnic urmaresc mame si copii,copii cu tatal,frati ma uit atent si cand sunt impreuna mereu am citit bucurie pe fata lor.Nu imi aduc aminte sa fi vazut pe cineva un parinte cu copii de mana sa fi fost trist acel parinte.Imi pare asa frumos gandul de a avea o familie si ma bucura asa mult.Poate prin spatele gandurilor si visurilor sta ceva rau,poate doar visele si gandurile ma vor bucura pe deplin nicidecum realitatea ce o visez si o gandesc a o trai.Am calatorit mereu in timp doar in vise am calatorit numai in viitor si sansa de a schimba trecutul se pare ca e pierduta,totul a fost batut in piatra nimic nu se poate sterge si cu greu m-am obisnuit cu trecutul si ma intreb cum ma voi obisnui cu viitorul.As fi vrut sa vad chipurile din viitor insa erau doar unbre ale celor ce i-am dorit.M-am visat in tot felul de situatii ca eram nuj ce dar am fost doar un calator in timp nimic clar nu a vazut ca sa pot schimba ceva.Si posturile astea(prostii) pe care le fabric unul dupa altul parca prea repede si fara nici o calitatea,sa  le spun asa de mana a 3-a :)) uneori le scriu cu gandul ca voi ajunge la un moment dat in viata cand voi fi altfel decat acum,ca ma voi schimba in ce este bine pentru mine si ca voi rade atunci cand voi citi postul de la data D cand spuneam ca’s indragostit si mai stiu eu ce,poate voi spune ca eram prostut si imi voi amintit totul si voi avea o pofta nebuna de ras.Sper ca viitorul sa fie altfel decat prezentul,sa fie cum l-am visat si cum il visez.Alt gand pe care-l am atunci cand scriu bazaconii este acela ca acest blog va fi citit de umbrele din viitor,ma gandesc ca il voi reciti impreuna cu cineva si ne vom amuza,ca il voi citi cu un prieten adevarat care pe moment sa devina copilul care eu sunt azi si sa inteleaga perfect ce scriu.Cu siguranta il voi reciti peste ceva ani si voi zambi cand voi vedea gandurile de azi.Voi continua sa calatoresc in timp,sa sper si mai ales sa visez.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

