Perseidele

Din cate am citit e o diferenta intre perseide si stele da ma rog nu toti pot citi asa ca le numim tot stele cazatoare.Vorba oamenilor spune ca atunci cand vezi o stea cazatoare sa iti pui o dorinta.In aceasta seara cum obisnuiesc sa ies 5 minute sa privesc luna cand am ocazia daca nu luna atunci stelele si in seara asta am vazut o stea cazatoare o perseida si bineinteles mi-am pus si o dorinta.Am realizat ca oricat de mult mi-as dori eu ca acea dorinta pe care o am cam de 1 an de zile si nu am schimbat-o deloc nu se va implini niciodata daca eu nu misc un deget pentru a face ceva in privinta asta.Oamenii se bazeaza pe puterea fenomenului si a legendei in cazul unei fantani de exemplu dar cred ca ar trebui sa facem ceva in privinta asta poate dorinta este indeplinita dar noi nu ne dam seama pentru ca nu facem nici un efort.Atat am avut de spus despre stelele cazatoare.Inca e luna august luna stelelor cazatoare daca aveti vro dorinta priviti cerul.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

