Sub vraja viorii

„Lumea se schimba,o simt in apa,o simt in pamant,o miros in aer” cu asta mi-am dorit de mult timp sa incep un post de-al meu si iata ca a sosit timpul.Am pagina de trilulilu deschisa ascultand sunetul unei viori si cum zic eu inca o prostie ia viata datorita mie.Lumea se schimba si am observat asta destul de tarziu.Raul pe care il facem il voi asemana cu un iceberg iar lumea e titanicul da.Cum atunci a fost observat tarziu noi oamenii ne-am facut-o cu mana noastra nu putem condamna pe nimeni si totusi am observat tarziu ceea ce facem.M-am dus cu gandul pana departe la 100 de ani si lumea e cu mult schimbata de cea de azi.Pamantul l-am vazut ca pe un mic bulgarea de pamant deci nu era intreg,incepea sa se desprinda fasii mici de pamant din el iar lumea era disperata.Oamenii erau inlocuiti de roboti de tehnologie,omul nu-si mai avea rostul lui de alta data.Copii mei nu am apucat sa ii vad si am estimat o varsta de 50 de ani cam atat ar fi trait ei din cauza mea si celor de azi.Am spus-o si eu si o spun si altii:”nu ma intereseaza de altii eu ac pentru mine sa imi fie mie bine acum cei ce vor urma se vor descurca ei cumva”.Ei bine daca noi nu facem ceva in privinta decaderii rasei noastra cei ce ne vor urma,stirpea omeneasca va cadea curand.Biblia spune ca oamenii ajungeau si la 1000 de ani de necrezut zilelor noastre dar eu cred si am in fata si raspunsurile intrebarii de ce oare noi traim maxim 60 de ani?Lumea s-a schimbat mult prea mult si asta se vede in apa si pamant si aerul ne aduce vesti rele la urechi.Simt asta si ma apasa pe umeri cei ce vor urma care vor avea soarta grea din cauza noastra.Cutremure si furtuni nu sunt doar simple intamplari dezastrele provocate de ele ci eu cred ca pamantul se razbuna pe un anumit grup de oameni.Suntem ca un vierme in mar iar pamantul o simte si singura scapare sunt fenomenele astea.De sus priveste un Dumnezeu dezamagit de creatia Lui de oameni,cu barba sprijinita in mana supararea il mistuie,dezamagirea iarasi.Ce am fost e clar nu vom mai fi si ce suntem nu vom mai vedea.Timpul nostru se scurge vremurile vietii noastre au sa dispara si ce se va vedea in urma noastra nu va mai fi decat o cenusa batuta de vand iar noi plecand spre ceruri cu regrete ca vremurile noastre s-au dus si am ratat trenul vietii,nimic bun nu am lasat mostenire.Mostenirea pe care o vom lasa nu vor fi averile si pamantul insusi pe care nu il vom lasa prea bine.Cei ve vor veni in urma noastra mai tristi vor fi.Tare mi-as fi dorit sa am puterea sa ma fac auzit dar cum pot oare intr-un colt de blog sa fie ascultate prostiile mele.Copii de bani gat m-ar arata cu degetul,voi merge drept pe drum iar din spate vorbe si vorbe,ar intoarce prea multi capul de la mine,as fi un fel criminal pe care toti l-ar evita,as fi aproape inexistent.Ma multumesc si cu coltisorul meu rai ca aici am voie sa vorbesc cer vreau si ca imi pot expune balivernele unde nimeni nu mi le critica si nimeni nu ma injura in fata.As fi vrut sa fie altfel vremurile noastre,omenirea sa fie alcatuita din oameni nu din parsivi,rai si mincinosi ci din oameni adevarati.Cum pot oare trai oameni prin astfel de creaturi.Oamenii nu vor putea sa asculte sunetul viorii pe care eu acum o ascult orbiti si surziti de alte sunete vor fi prea ocupati sa auda ceva cu adevarat frumos,si chiar daca le-as spune stiu bine ce ar zice,ca si mine pana acum 1 2 luni e frumos si ar merge inainte.Nimic nu ii mai poate patrunde pe oameni la suflet.Pe mine orice melodie frumoasa ma emotioneaza orice om bolnav si cazut chiar daca e beat nu il pot judeca pentru ca el stie de ce e asa si nimeni nu ii stie supararile,am judecat prea mult,mai mult decat suntem judecati,am fost judecat de 5 dar eu am judecat de 5 ori mai mult decat cei 5. Aveam doar 15 ani cand mergeam pe aleea din curte si imi doream sa ajung un om intelept si stiu ce inseamna sa fi intelept,vroiam sa ajung ca strabunicul de intelept dar nu stiam insa ca intelepciunea a castigat-o pe deplin la 92 de ani cand a si murit.La 14 ani ai mei viata nu mi-a dat nici un gram de intelepciune si stiu ca pentru ea trebuie sa lupt.Intelepciunea stiu ca nu-i deloc la moda dar am auzit ca trebuie sa lupt pentru ceea ce vreau si sa nu ma dau inapoi chiar daca uni imi vor spune.Orice prostie scriu sau fac stiu ca nu o voi mai face iarasi dar alta voi mai scrie dar nu aceeasi.Oricat de mult as scrie pentru ziua de azi tot acelasi voi fi pentru ca nu ma pot schimba si tot aceleasi vorbe,cuvinte voi insira aceleasi prosti pana cand ma va trezi cineva.Poate ca am exagerat scriind mereu ca zic numai prosti stiu o simt si eu dar anumite asigurari care imi permit sa scriu asta.Daca as fi stat cu cineva de vorba nu as fi putut vorbi cat am scris acum,mi-ar fi trecut prin gand e adevarat dar coltul asta e ca un fel de padure nu esti sigur ca te aude cineva ai mai multa libertate pe cand atunci cand vorbesti cu cineva ai anumite retineri,nu-i poti spune orice si de aceea o discutie nu se va numi adevarata sau buna.Vine momentul cand vrebuie sa pun un titlu dar am amestecat totul.Am inceput cu ceva si cu altceva am terminat.Vioara m-a vrajit si usile sufletului iarasi s-au deschis si tot ce aveam de spus si am simtit am spus.Acum voi iesit din curte iar sufletul isi va pune lacat iar gura va scoate nenumarate prostii si mintea va gandi tot la fel de multe prostii.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

