Multe nu sunt cum am vrea noi

Postul asta l-am scris altfel dar recitindu-l mi-am dat seama ca poate fi interpretat si altfel decat cum vreau eu sa para asa ca l-am reformulat si iata ce a iesit:am sa iti spun de data asta blogule ce se petrece in familia mea pentru ca asta nu cred ca am mai zis pana acum.Seful tatei e belgian si a venit la noi in vacanta sa ii zic asa si eu oarecum il consider prieten uneori nu mereu cand mi se pare un om de treaba de fapt atunci il consider prieten.Zilele astea iar am inceput sa lucrez pentru ca saptamana trecuta am faut o pauza si el ma intreaba ce lucrezi ce si cum si la final cati bani obtin desigur nu am facut cum fac toti care atunci cand sunt intrebati de bani evita sa spuna o suma i-am zis si a spus ca-i prea putin ca in tara lui altfel eram platit si bla bla bla.Problema e alta ca eu vara asta l-am cam insotit mai tot timpul pe bunicu dar el treaba asta nu o stie.E vina mea poate ca nu i-am spus ca varsta mea nu cere bani si nici varsta lui nu imi permite mie sa fug la marile profituri.Ce-i drept e batran si de aceea l-am cam urmat toata vara chiar daca stanga si dreapta imi ziceau altceva eu insa l-am urmat pe el pentru ca am zis ca are o varsta si o voce din adancul meu spune ca anii ii sunt numarati.Cum am reformulat ca tot bine nu a iesit da ma rog eu scriu in speranta ca se va intelege ce vreau eu sa se inteleaga.Omul asta nu intelege ca eu sunt sprijinul bunicului si chiar daca nu ar recunostea-o asta asa e.Familia lui nu mai exista in sufletul lui poate si de aceea el nu intelege sentimentul meu de a-mi ajuta bunicul.El nu intelege ca banii acum nu au valoare si nici nu vor avea valoare pentru mine si sunt multi care spun asta dar putini care o si cred.EL o spune cu o asa pofta ca banii sunt puterea parca ar fi tatal lor dar familia e cea mai importanta si multi prea multi pierd ca nu inteleg lucrul asta.Asta lui ar fi trebuit sa i-o zic tot ce scriu aici lui trebuia sa ii zic dar stiu ca nu ar fi inteles asa ca am ales micul meu colt in care sa rasuflu usurat.Batranii mei sunt mai presus de niste hartii care maine pot arde sau vantul ii poate imprastia dar ii fac la loc insa ai mei buni curand se vor duce si parca as fi un clarvazator pentru ca ma simt de pe acum asa singur….cand ei nu or mai fi am sa iau singuratatea in brate si imi e frica de asta,de drumul ce ei il vor parcurge catre ceruri.Nu totul este cum am fi vrut noi sa fie pentru ca daca era asa eu mi-as fi dorit sa mor inaintea tuturor ca un egoist.”Aici nu exista fete adevarat ele vor numai bani si sex” a zis si asta si am privit catre luna nu in ochii lui si i-am spus ca exista cateva si chiar eu stiu una iar el a zis „aratami-o pe fata asta” si acum 30 de minute cand a plecat de la pc-ul meu bine inteles nu am indraznit pentru ca sigur mi-ar fi stricat ziua si ar fi zis ceva neplacut despre acea fata care pentru mine este singura fata pe care o stiu care nu vrea bani si sex ci vrea o persoana care sa o faca sa zambeasca pentru ca are nevoie si sa o iubeasca cu adevarat.Si de ce sa ii arat acea comoara cand eu abia am descoperit-o?Macar nu-i un om bun ,e un om care se crede foarte destept care nu ii place sa i se reproseze nimic si care el trebuie sa vorbeasca primul.Las modestia deoparte si cred ca eu sunt mai bun ca el cu toata parerea de rau despre mine cred ca am 1 in fata lui.Probabil daca ar vedea ce am scris ar spune ca’s un imbecil cum de altfel a mai si facut-o si nu numai cu mine si cu alti oameni care i-au spus adevarul.Omul asta a reusit totodata sa ma faca sa imi curga si 1 2 lacrimi.AM 18 ani da si?El sufera de cancer osos si cand si cand i se mai face rau si cade si am lacrimat de mila lui pe jumatate si jumatate pentru prostia lui si necreinta lui,e ateu.Sambata ce a trecut parintii mei au plecat la o petrecere si el ma intreaba daca in seara asta ies undeva.Fara prietenii mei eu nu obisnuiesc sa prea ies asa ca i-am zs ca nu fara ei asa ca am facut un efort si i-am convins sa iesim imreuna :eu,prietenii,fratele meu si el.Dar alt moment in care doar ma sensibilizat a fost modul in care m-a convins:a spus ca mai are in jur de 1 luna de trait,dandu-i lacrimile si ca eu nu vreau sa ii ofer cateva ore de distractie si imediat am zis ok si cred ca deja omul asta ma cunoaste si stie ca oameni ma sensibilizeaza repede ok nu-i nimic.Cu toate relele lui si rautatile lui e om si il numesc prieten chiar daca nu indeplineste nimic aproape de pe lista mea pentru ca sa il pot numi prieten dar o exceptie merge.Toate astea pentru ca maine va iesi din lumea mea si deja il pierd si am sa privesc peste o luna pe cer si am sa ii vad chipul si are sa imi spuna ca Dumnezeu exista si l-a pedepsit rau dar in cufarul lui cu ajutor a gasit ajutorul meu care i l-am trimis aproape timp de una an in fiecare seara cand am cerut sa fie iertat.E  obisnuit cu durerea stiu asta asa ca chipul de pe cer imi va zambi cu toata durerea.Acum imi pare rau ca mai devreme am scris rau despre el dar nu-i om fara parte rea asa ca am ales s-o arat si s-o zic si pe aia.Poate singurul moment in care am sa mi-l aduc bine aminte va fi cand imi voi aduce aminte de sfatul lui:”spune-i nu ai nimic de pierdut,mai tarziu vei plange cu siguranta,spune-i” poate cand am s-o fac la el va merge gandul meu.Oricum nu iti doresc decat sa mearga cu bine unde merge si macar un vis sa imi oferi sa vi si sa imi spui ca sunt altfel decat ce am vorbit si ai vazut tu si ai crezut pentru ca niciodata nu ai aflat parerea mea asa ca sper ca de sus sa ma cunosti si sa ma vezi mai bine.Desigur postul asta tie ti-l ofer bunul meu prieten si sper sa te bucuri de prezenta strabunilor tai.Multe lucruri nu sunt cum am fi vrut noi sa fie pentru ca ti-as fi dat din anii mei ma jur dar nu imi sta in putere.A si ce am mai invatat de la tine e faptul ca bine nebine cel putin odata pe zi trebuie sa ii intreb pe cei din jurul meu daca sunt bine poate cineva s-o nimeri sa imi spuna nu’s bine si am sa il pot ajuta.Iti multumesc cu lacrimi in suflet nu pe obraji pentru ce m-ai invatat si regret ca nu te-ai putut vindeca.Tare as vrea blogule sa se inteleaga ce am vrut eu sa transmit nu am transmis mila,nu modestie,nu lacrimi ci doar o scurta povestioara din care cine va vrea va trage cele mai bune concluzii.Lumanarile au inceput deja sa se imparta si una ti-o daruiesc tie.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

