Sunt ai mei si eu al lor

Blogule te intrebi dc de la vro 2 3 posturi incoace ma adresez tie si nu ma mai adresez ca inainde stiti si bla bla bla?Pai cam are dreptate tu te apropii de un jurnal asta e tot.Deci blogule sa trecem la subiect si la ce vreau sa iti zic.Am observat in ultimele zile ca prieteni care acum stiu cu siguranta ca sunt adevarati si nu mai am nici o suspiciune imi sunt de neinlocuit si mai mult ca niciodata mi-au lipsit si le-am dus dorul.Sti in sfarsit am realizat ca eu am grupul meu acum caci odata imi aduc aminte ca imi cautam un grup in care sa intru dar ori nu aveam loc,ori nu ma primeau ori nu mi se potrivea dar eu nu vedeam ca am deja grupul meu.Cred ca acesti prieteni ai mei sunt de neinlocuit si cred ca i-am castigat pe toata viata.Si pentru ce sunt prietenii cu adevarat?Pai ei au fost cei care si-au amintit de ziua mea,ei m-au intrebat dc nu vorbesc ca de obicei si dc sunt suparat si de nu am vrut sa le spun au tacut si imediat au adus un subiect nou de discutie si poate ca incepeam sa uit,cu ei m-am petrecut,ei iti raspund la orice chemare si chiar asa a fost si este cum spun acum.Imi sunt indispensabil si as avea o viata grea daca ei nu ar fi,cu toate prostiile pe care le zic ei si eu chiar ca doar suntem baieti si vorbim prostii,cu ei ma sfatuiesc cu ei vorbesc despre fete ce si cum trebuie sa te comporti,ei spun pai da ma da daca faci asa……….si eu le spun da ma asa e,unele din cele mai frumoase momente din viata cu ei mi le-am petrecut,ei mi-au oferit cea mai buna portie de ras pe care si acum mi-o amintesc,cu ei mi-am creat amintiri,ei sunt acei neseriosi care ma fac sa rad eu fiind mai serios de fel am 2 priteni care nimic nu le strica buna dispozitie si rad mereu iar noi ceilalti de ei,cu ei nu ma simt singur niciodata si ori de cate ori aveam chef de vorba au iesit si am stat de vorba si am uitat de tot si am stat la barfa.Vezi blogule lucruri simple astea leaga oamenii,cred ca simplul e mai bun decat complicatul,si micile bucuri aduc adevarata fericire si in ele gasesti adevarata bucurie.Si prevad ca va veni un moment in care le voi multumi si voi fi deschis cu ei cum sunt si acum cu tine  si ma voi stradui sa le obtin o imbratisare de grup si indiferenta de starea unora :)) o voi abtine.Acum nu le multumesc ca stiu ca nu-i cu putinta sa ma auda dar va veni si un moment cand le voi multumi si o voi face in cel mai frumos mod.Asta e tot ce am vrut sa spun si tot cea am realizat:ca am grupul meu si apartin cuiva nu sunt singur pe lume.Si a spus cineva odata ca se teme sa nu conteze pentru nimeni si am retinut asta pentru ca si eu m-am temut de asta si era cv sigur pentru mine dar acum nu mai e.Care vei citi nu critica pozele pentru ca nu sti ce se afla in spatele pozelor sunt oameni incredibili.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

