The lonly shepherd-live

Blogule imi doresc tare mult sa iti zic ce m-a sensibilizat cel mai mult in ultima vreme si mai exact ieri.Pai mergeam pe o alee pietruita si pe marginea ei era un om cam de 60 de ani sa zic,canta la nai iar eu eram cam la 20 30 de metrii si el incepe si canta melodia cea mai cunoscuta a lui gheorghe zamfir-the lonly shepherd cred ca asa se numeste,si parca era facut sa cante maestrul acea melodie.Si era ceva distanta intre mine si om si ca o pana de vant a venit spre urechile mele acel cantec.L-am recunoscut imediat evodent,am ridicat privirea la cer pentru ca aveam acea stare pe care o are fiecare om inainte sa planga.Bine nu am plans ci doar aveam o stare ………..inexplicabila.Era unul din talente neexploatate zic eu care statea pe marginea aleii cantand pentru bani.Am cerut bani tatei caci merita maestrul acela si am incetinit mersul sa ascult melodia.Cred ca as sta si in cel mai mare viscol doar ca sa ascult melodia aia si sunetul naiului pentru ca asa sentiment puternic m-a incercat.Si chiar si acum ma gandesc la acel om cum chiar punea suflet in melodie si nu se emotiona,nu grabea cantecul cand cineva ii punea bani …… a fost ceva extraordinar ceva care m-a marcat.Si nu imi ramane decat sa imi doresc sa mai revad acel maestru.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

