Autoanaliza

Ca doar tu esti singurul care ma asculta cu adevarat cum am mai spus-o si pana acum am sa iti spun ca sunt mult mai mult decat ce arat prin ceea ce scriu.Si hey nu ma laud spun ca’s rau.Da cand am zis eu vreodata ca’s bun?Cred ca niciodata si nici nu am s-o fac cum nici alte lucruri nu am sa le spun.Deci ce vreu sa zic bai blogule e ca sunt si rau si cu toate ca nimeni pana azi nu mi-a zis despre mine ca ii judec pe altii inainte de a ma judeca pe mine o constat eu.Pai adevarul e ca judec cam mult si spun despre altii fel si fel de lucruri,spun cateodata si ca eu as fi facut altfel,spun ca x nu a facut bine dar nu stiu daca am spus vreodata bai eu am facut treaba asta nu foarte bine si am tinut sa ma contrazic:dc? nu ca e bine ce am facut chiar daca in momentul ala imi dadeam seama ca e gresit nu,am tinut sa fie ca mine.Si eu care ma gandeam sa urc tot mai sus sa ajung un om bunicel pt ca bun nu cred dar sper si am vointa,eu dau inapoi.Si poate ca te intrebi dc iti spun despre mine ca’s rau pai cred ca fiecare om are nevoie cand si cand de o autoanaliza si sa repare greselile si tot cei rau in ceea ce face.Cat de des ma gandesc la aceasta autoanaliza?Pai cred ca nu prea des dar indeajuns.Si sa las putin seriozitatea deoparte si sa iti zic un apropo:un adevarat baiat nu ar zice niciodata ca-i rau si bla bla bla pt ca isi face reclama proasta :)) dar eu nu’s normal :)) si nici nu cred ca mi-as dori acea normalitate de azi pentru ca e o normalitate prea urata asa ca as prefera sa fiu pe langa sau hai s-o zic:sarit :)) .Si sa iti mai zic si altcv nelegat de treaba de mai sus.Toate posturile pe care tu le contii sunt prosti dar in afara de asta sunt niste drumuri gresite si eu singur rad citindu-le si sunt scrise ca si cum asa da lectii,ca si cum as fi vreun intelept,ca si cum as fi trecut prin viata si nevrand ma pun mai sus de unde imi e locul.Pamantul e ultima treapta pentru mine si nu trebuie sa uit asta niciodata,dar am scris toate cele fara nici un gand de a fi cum am scris mai sus dar ele asa par,poate ca imaturitatea si-a spus cuvantul poate neatentia de ce nu.Daca mi-ar spune cineva ca’s imatur cred ca m-as supara dar cel mai bine e sa o spun singur si cred ca cel mai bine e sa ma critic eu inainte de a ma critica altii.Cred ca si critica asta de sine e buna pentru ceva dar nu prea multa caci cu siguranta ma va innebuni candva.A junge pentru seara asta blogule cand mi-or mai veni prosti prin cap le vei afla primul :)) si chiar daca sunt prosti macar am cui le impartasi :mie ca tot eu le citesc si tot eu imi dau seama ca’s prosti si totul se invarte intr-un cerc niciodata nu evadez din acest cerc sa merg mai departe dar poate imi va rezerva timpul o mica portita spre scapare POATE pentru ca nimic nu cred ca-i sigur,nu in lume,ci doar pentru mine.Dc?Cred ca’s genul ala care am ajuns sa nu creada pana nu vade nu ca asa as fi fost dintotdeauna ci timpul a facut asta m-a facut un mic Toma.Asa ca treci si postul asta in contul meu :))

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

