Mii de nemultumiri

De cate ori ma apuc sa scriu inca o prostie de-a mea mai intai imi vine ideea apoi cand ma apuc sa scriu aproape ca uit totul si ma intreb dc?recitind blogul in speranta ca ma voi convinge ca nu-i o prostie am observat ca e una mare :)) si rad si rad si nu-i rasul meu dar rad fortat caci azi mi s-a spus ca sunt prea inchis si scot cu greu un zambet.Normal ca nu scot nici un zambet macar de as avea motiv,si tocmai azi te-ai gasit sa-mi spui asta cand tocmai am sperat si eu ca sfarsitul asta de saptamana il voi face putin mai frumos nu destul ca mi-am facut eu saptamana asta destul de urata dar in fine stiu ca nu ar trebui sa o spun dar m-am cam saturat de majoritatea oamenilor care sunt aceeasi plini de ura si parca ar manca drojdie de creste dusmania in ei.Un prost imi explica de ceva timp ca Dumnezeu e de timpul trecut si ca ce-i in capul tau conteaza ca El a fost candva cine a fost si ce ma supara cel mai tare e ca singurul lucru in care mai cred e EL,Dumnezeu,si nenorocitii de oameni imi iau si ultimul crez.Cred ca e foarte probabil sa urasc majoritatea oamenilor.Aflu saptamana asta ca o fata care nu mai are importanta cine e caci aprope nu mai exista pentru mine,ca fumeaza sa razi domnule blog dar odata fata asta era de un 9,50 pentru mine iar acum…..si nu o mai judec ca cine stie poate odata si odata trec prin fata porti ei si nu se stie.Ai spune ca lumea se intoarce pe dos dar e demult asa si merge din rau in mai rau.Atata ura si atata dusmanie nu mi-am dorit sa mi se arate si poate ca am gresit cu ceva sau mai probabil nu am gresit dar nu stiu de ce trebuie sa vad numai rau si nimic bun.Parca sunt in mijlocu unei hore si raul joaca in jurul meu.Mi-as dori si eu 5 minute de pace,la care visez doar,pentru ca stiu ca nu le voi avea pt ca acum,nu exista om pentru mine care sa imi ofere liniste dar existau odata locuri unde stiam ca ma asteapta linistea dar nemernicii de oameni mi le-au luat si pe alea si m-au inchis intr-o lume in care nu am sperat nicicand sa ajung si am tot ocolit-o.Si tata,si iarta-ma tata,ma indeamna la rau pentru ca el deja s-a obisnuit cu lumea de azi si imi spune fi asa,fi asa dar eu nu accept lumea asta si mi-as fi dorit sa ma nasc mai bine o pasare caci ea e mai libera ca mine eu sunt captiv intr-o lume a oamenilor si nu pot iesi din ea parca ceva m-a intepenit aici si nu imi da drumul.Zilele si clipele nu’s aceleasi dar pentru mine fiecare zi e cea de ieri si tot asa nimic nu ma mai bucura si nimic nu mai imi aduce zambet si refuz orice mana pusa pe umar si merg intr-un colt al meu care esti tu blogule singurul care nu comenteaza la ce zic eu si singurul care intotdeauna ma asculta fara critici.Daca ai fi o vietate ai fi perfect dar asa esti ceva inexistent,un al 2-lea eu care sta inchis in randurile astea.Hm ai ajuns singurul prieten al meu si singurul loc sigur pentru mine unde imi gasesc linistea.Oameni sunt asa rai si nu stiu sa te asculte si ar vrea sa iti ia totul,si te-ar lucra pe la spate tot timpul dac ar putea .Tu sti ca am scris multe posturi dinastea si le-am sters dar pe asta am sa il las si sti mai aveam obiceiul sa il recitesc ca sigur am scris gresit dar nu astazi,totul ramane asa si trebuie sa mergi doar inainte  sa nu privesti inapoi.Astazi iar am amanat ce trebuia sa fac de luni bune  acel bilet sau mai bine zis roman ce sta in coltul dulapului ascuns,ce in el e scris cateva cuvinte in jurul carora se invarte tot romanul si asteapta sa fie expediat dar azi l-am amanat iarasi deoarece nu am gasit curaj suficient.Nu mai recitesc postul si din alt motiv,stiu ca daca il recitesc voi zice iar ca am innebunit si or sa imi vina iar ganduri ca o sa fie citit si cine il citeste va zice asta e nebun si bla bla bla dar azi nu sunt ca pana acum si azi am scris ce m-a deranjat azi am vorbit singur in coltul meu ascuns.O sa para totul o prostie dar ce daca eu am scris ca sa ma descarc eu si nu din alte motive si punct.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

