Clar de luna din 12 august 2011

Am citit ceva mai devreme pe un blog ca luna ne influenteaza intr-un fel pe unii in bine iar pe altii in rau.De exemplu pe mine ma influenteaza in sensul bun DE OBICEI pentru ca am momente cand ma uit la luna si am senzatia ca nu mai apartin lumii si am o mare durere in suflet.Cum si astrologi spun o confirm si eu si anume ca luna plina ne creaza momente de sensibilitate maxima,ne face sa simtim anumite sentimente frumoase la intensitate maxima iar frumusetea ei patrunde pana in cele mai adanci locuri din sufletul nostru.Luna pentru mine e un fel de inger care in momentul cand devine clara imi arata cele mai arzatoare dorinte,stiu e ciudat dar….

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

