Si baietii plang…..cateodata

Intrebari peste intrebari si nici macar un raspuns.Acum imi pun alta intrebare……daca ar sti o fata ca din cand in cand baiatului ii mai scapa cate o lacrima,mai plange,oare cum ar reactiona?Oare exista baieti care mai plang?Aici raspund eu cu da.Acum cativa ani am vazut un om cam de 30 de ani care plangea iar sotia lui nu radea nu se amuza ci il tinea in brate si il strangea.Eram copil si in sinea mea am ras si cum eram copil am fugit si am spus si altora nestiind necazul sau durerea lui care i-a provocat plansul.Acum a venit momentul sa scot la iveala si sensibilitatea unui barbat deoarece pana acum am aruncat cu pietre in sexul masculin chiar daca fac parte din el am acuzat pe drept dar acum spun si eu,un om neinsemnat in rasa barbateasca ca barbati au sensibilitatea lor chiar daca par stanci de piatra de neclintit si barbati plang cateodata.Si sa nu credeti fetelor ca ei nu plang,ca plang,chiar daca nu o arata si cand nu mai suporta varsa si cate o lacrima.Am considerat si noi si voi ca daca esti barbat nu ai voie sa plangi altfel te vei asemana cu o femeie.E mai putin rusinos cand o fata plange dar cand un baiat plange…………se arunca cu pietre in el si se va spune ca e slab,macar aici,la capitolul sensibilitate sa fim egali si fiecare sa iubim la fel,fiecare sa suferim cum vrem.Si noi barbati nici macar nu avem curajul sa plangem in fata unei fete si ne condam doar pe jumatete(pt ca unele vor intelege,si cum si noi le strangem in brate asa si ele ne vor strange pe noi iar unele vor cadea pe spate de ras)pentru ca in cazul cand ai o fata de nota 10 langa tine nu cred ca e nevoie sa mergi la colt de drum sa plangi pentru ca ea are un suflet si va asculta plansul tau si te va intelege.Multa vorba,mare incurcatura,greu de inteles dar pe scurt spun ca si baietii plang cateodata si ei trebuiesc acultati si nu marginalizati daca varsa o lacrima si aveti voie sa intelegeti ca si eu am momente cand sufletul mi se umple si apare cate o lacrima si pentru ca’s baiat o sterg repede.Tineti minte ca egalitatea intre femeie si barbat este posibila!!!

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

