Zi de nastere

Ma tot gandeam de ce oare unii oameni evita ca altii sa afle de ziua lor de nastere si am gasit raspunsul la mine si la tatal meu caruia ii seman :)) .Aceasta zi mi-o doresc sa o petrec de cele mai multe ori singur si rar am fost fericit de ziua mea pentru ca am trecut prin anii ce sa-au scurs si nimic din ce a fost nu va mai fi.Gandul ca sunt mai aproape de moarte e exclus,asta nu ma sperie ci cel mai mult si cel mai mult ma tem ca atunci cand voi avea ce mi-am dorit cu adevarat,cu fiecare an implinit ma voi departa de acea peroana/persoane si voi simti cum timpul mi le ia si chiar vad cum voi plange ca un copil.Poate ca nici important nu ma simt si de aceea,pentru ca din cate am observat persoanele importante si cele care se fac si se cred importante fac tot posibilul sa primeasca cat mai multe urari si sa isi faca ziua cunoscuta.Eu prin firea mea am ascuns-o mereu in ultimii ani si au fost cam zile triste acele zile si mi-am zis mereu:a mai trecut un an din viata mea neinsemnata.Si mai e o chestie la care tin si anume ca e de ajuns sa zici o singura data data nasteri si apoi s-o ascunzi pentru ca persoana care te iubeste cu adevarat stiu si jur ca isi va aminti si va tine cont de ea,cine nu isi aduce aminte cred ca o poti considera o simpla persoana si doar atat.(La multi ani si tot ce am eu bun de la tine este si iti multumesc!!!)

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

