Pentru cine ti-ai da viata?

Intrebare zic eu des intalnita atunci cand avem momente de sinceritate „daca ar fi tu pentru cine ti-ai da viata?”.Viata nu ai cum s-o dai altuia pentru ca e un dar divin si nu ai cum sa iti iei viata doar pentru ca altii au nevoie de o piesa din tine e ceva necurat,chiar fie mama,tata,iubita,frate oricat de mare ar fi durerea viata ta e viata ta si nu o poti da nimanui.O intrebare zic eu mai buna ar fi daca cineva ar avea nevoie de ajutor l-ai ajuta?Eu cred ca da l-as ajuta si in momentul asta imi imaginez un accident in care un om are nevoie de ajutor si acest ajutor ar insemna pentru el o a 2-a viata ai ocazia sa i-o dai prin ajutorul tau.Ca ne place sau nu viata nu o putem da nimanui, e o clepsidra ce odata sparta se imprastie praful si nu ai cum sa-l aduni pentru ca vantul il va risipi.Ajutorul sau o a 2-a sansa la viata il/o poti oferi dar viata nu.Asta a fost doar asa pentru oamenii care fac lucrul asta nebunesc si nu il gandesc dinainte,si desigur asta nu ma impiedica cu nimic sa imi exprim dragostea prin vorba asta „mi-as da viata pentru tine”.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

