Asta e pentru tine

Sa nu o considerati nebunie si nici nimic altceva decat ce las sa se inteleaga din povestea de viata unui om,o poveste trista si adevarata dar care el o traieste cu bucurie.Nu scriu postul pentru ca nu am idei sau pentru ce altceva vor vrea unii sa gandeasca scriu pentru ca il merita din plin si merita ca povestea lui sa se auda peste tot.Nicu,vecinul prietenos si mereu glumet are o poveste incredibila si totul este adevarat.La o varsta frageda paraseste parintii sau este parasit de parinti nu stiu sigur sa va spun si vine in satul meu locuind cu o batranica care intr-un fel l-a adoptat.Batrana moare si dupa cativa ani buni este evacut din casa batranei de copii acesteia dupa ce acest om o ingrijise ca pe propira mama este dat afara.O alta batrana din sat il ia la ea in casa,locuind si acum la acea batranica.O viata trista si un om pus pe drumuri as spune si un om chinuit de ce nu.Asta e scurta lui povestioara.Ce urmeaza e rautatea oamenilor si ce vreau sa zic prin asta este ca el e un om cu o inima prea mare de inteles de unii si ii place la nebunie sa sara altora in ajutor fara nici o pretentie.Aici e marele lui defect ca din bunatatea lui au profitat prea multi oameni si multi l-au luat drept un nimeni si unde a fost vorba de munca fizica acolo il gaseai.De-ati putea sa cunoasteti si voi omul acesta………..Nu e om al strazii e omul tuturo oamenilor care il iubesc si il apreciaza si oameni buni de aici stiu ca ei sunt familia lui si ca este al lor.Imi pare rau ca uneori ne impartaseste visele lui despre ce va urma in viata lui si mai imi vine sa rad cand stiu la cate viseaza….avand nu o situatie prea buna dar important este ca viseaza,are puterea asta la cate greutati are el poate visa si sa nu mai zic de spiritul lui de gluma,de cate de haios este….Si ca tot l-am descris putin sa nu credeti ca e nebun sau eu stiu eu ce,mai bine m-ati crede pe mine nebun pentru ca el este un om extraordinar.Fara multa carte dar cu o scoala a vieti………..un om cu care nu ai cum sa te plictisesti si care nu te lasa sa cazi in groapa,el e primul care te prinde de mana si te ridica.Omul de la care ai ce sa inveti oricand si de la care poti lua numai bune.Toti cei care te iubesc se inclina in fata ta iar eu un om neinsemnat am indraznit sa iti spun povestea si am fost poate primul care nu te-a considerat nebun ci un om bun.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

