Gasesc bucurie in…..

In florile de tei,

In pomii infloriti ai primaverii,

In padurea ce o iubesc,

In asteptarea sarbatorilor,

In mersul pe bicicleta pe drumurile de tara,

In fructele pe care le culeg cu mana mea,

In rasaritul de soare,

In luna plina,

In noptile putin racoroase,

In noptile tacute,

In puterea mea de a iubi,

In putinii oameni care ma iubesc,

Gasesc bucurie si in gandurile frumoase pe care le am uneori,

In speranta ca pe lume exista cineva care imi este cu adevarat prieten,

In secventele pe care le decupez din viata si mi le readuc aminte,

In linistea pe care visez sa o castig,

In copii care se bucura,tipa si plang,

In familia mea,

In visele ce imi doresc sa le realizez,

In amintirile frumoase,

In copilarie,

In copilul care iese la iveala din mine cand si cand,

In pasarile care se bucure de o mica adiere de vant si jongleaza cu aripile,

In iepurele ce ma viziteaza aproape in fiecare dimineata,

In viitor caut si incerc sa gasesc bucuria de a trai.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

