Copil pentru o zi

Se merita la cat stres e pe capul meu :)) sa imi iau si o vacanta de o zi.Bai azi ce m-am gandit sa merg in locul copilariei,specific sezonului adica la rau(garla cum ii spunem noi cei de la tara).Si asa eram pus pe ganduri azi,foarte stresat ca maine va fi o zi grea ca am mult de citit pe langa toate astea si caldura ma stresa si fara sa vreau am ajuns in unul din cele mai frumoase locuri ale copilariei:garla,bine inteles varul meu a avut ideea sclipitoare :)) asa ca am incalecat pe bicicleta si gandul ca am de strabatut cam un km prin caldura nici nu m-a deranjat si am plecat spre micul paradis de alta data.Frumos a fost ca am fost cam 5 copii :)) chiar daca am trecut pragul intr-o alta lume mult mai matura azi m-am decis sa fiu copilllll.In mica aventura cum o consideram in anii copilariei a venit si un varutz mai mic si imi aminteam toate episoadele cand mergeam la scaldat cand ma uitam la el cum avea frica aceea la prima atingere a apei,uneori se speria pentru ca era ceva mai mare decat el :)) dar tot ce conteaza e distractia si voia buna nu?  :)) si mi se facuse si dor de metoda noastra de a „incerca apa” mai bine zis adancimea,ne tineam de mana formand un lant si asa vedeam daca e potrivita :)) huu frumos.Niciun gand nu m-a deranjat si am fost fericit ca si cand as fi fost un copil.Dupa cum spune o lege a mea ca voi ajunge la 30,40,60 de ani dar imi voi pastra inocenta de copil.Asta s-ar putea sa fie singura scapare din lumea celor mari,scaparea care pentru cateva momente ne poatea aduce in vremuri frumoase.Hey alege si tu locul potrivit in care vrei sa fi si pentru putine clipe fi copil,scapa din lumea care te streseaza.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

