Doar o simpla poveste pe care mi-as dori sa o traiesc

Povestea pe care mi-as dori sa o traiesc peste cativa ani buni suna cam asa:

„Intr-o zi cu ploaie pus pe ganduri cum sunt de obicei si intristat de comportamentul oamenilor si rautatea lor avand in gand ca tema pacatele si toate cele rele pe care lumea le face,stau singur,cu genunchi pe fotoliu si cu mainile imi sprijin barba uitandu-ma pe fereastra la ploaie.

Din senin un copil cu un chip vesel dar in adancul sufletului era tare trist vine si imi tine o predica spunand:nu-i nevoie sa ne cunoastem caci ne stim deja,eu sunt ce tu ai fost in urma cu ceva ani .Eu te cunosc pana la varsta pe care o am eu dar tu cred ca ai uitat ce ai fost,e si normal acum traiesti altceva si anii au trecut peste tine.Azi am venit nu sa te bucur ci sa te intristez si sa iti aduc aminte putin de trecut si in special de predicile tatei pe care ti le tinea si tu fugeai cu gandul in alta parte ba uneori il si critica in gand si il contraziceai.Eu astazi de aceea am venit la tine ,dar am sa iti tin o alta predica si nu cele pe care ti le tinea tata si anume o predica despre ce tu ai urat cel mai mult si urasti si acum:rautatea si indiferenta lumii.

Te ascult.

Lumea adevarata ti-a aparut si mi-a aparut mai bine zis de cand tata imi tot povestea despre unul,altul si am fost asemenea unei barci care are nevoie sa fie putin impinsa caci apoi pluteste singura.Tu apoi singur ai cautat si ai descoperit lumea care ai ai incercat s-o ingropi dar nu ai reusit.Spuneai sa nu vei patrunde niciodata in lumea rea a gandirii ca vei ramane cu mintea pura si nici un rau nu vei gandi dar astazi te gasesc cu mintea neagra.Iti doreai ca lumea sa fie cum visai tu:o lumea stransa,unita,oameni cu chipuri vesele,cu placerea de a trai din plin viata,nu iti doreai niciodata sa zici vorbe urate si cred ca episodul asta ti-l aduci aminte pentru ca ai jurat ca nu o vei face dar azi iata ca le zici la indemnul unui mic diavol care te-a ispitit,inainte te rugai pentru sanatatea sufletelor oamenilor azi unde este vechiul om ce facea toate astea?Mi-as dori sa iti gasesc si episoade frumoase din viata ta dar eu am o varsta mai mica decat tine si pana acum aproape nimic placut nu s-a intamplat si mai am mult pana te voi depasi ca varsta.Iti spun doar sa asculti ploaia si ea iti va spune restul predicii si poate ea va gasi ceva frumos in viata ta.SI stiu ca pe ea cel mai mult o urasti dar incearca si iubeste-o pentru ca ea dintre toate cel mai mult iti vorbeste.”

Baiatul pleaca iar eu raman iar sa ma gandeasc la lume bineinteles.Si incerc sa visez lumea pe care eu mi-o doresc.”
Asta-i mica mea povestioara mai bine zis o predica,care bineinteles astazi imi lipseste de ceva vreme si ii cam duc dorul.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

