Ce ar fi lumea fara bani?

Lumea fara bani hm stiu ca suna dezamagitor sau nu stiu cum sa numesc sentimentul de lipsa a banilor din viata de zi cu zi dar e o idee pentru care eu ridic primul mana pentru ea.Asa ceva mi-am imaginat deja deci nu mai trebuie,cam cum ar fi lumea fara bani,si doar mi-am imaginat pentru ca nu avem cum sa speram la o lume fara bani pentru ca este imposibil deoarece oricate calcule am face tot e nevoie de bani si stau si ma gandesc cu erau vremurile cand totul se baza pe schimb pe ajutor pe munca ………..cred ca era mai sanatos si mai lipsit de dujmanie in primul rand de rautate in al 2-lea si cred ca era o lumea mai buna.Astazi oamenii spun:”apa si painea este baza dar apa pe primul loc” eu as spune ca banu ca fara bani nu am avea apa deci banu este  Nr 1.Majoritatea activitatilor oamenilor au loc datorita banilor:in primul rand muncim pentru bani,traim pentru bani,si murim tot cu banii aproape de noi deci unde am merge vine vorba de bani.Deci in concluzie,astazi banul este la putere si conduce tot si pe toti si spun asta cu parere de rau.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

