„Buna ziua cu ce va pot servi? sau Sa aveti o zi buna!”

Iubesc aceste fraze de bun simt si care arata putina educatie si civilizatie in randul romanilor.Deseori cand ajung in supermarket un moment placut este atunci cand ajung la casa si caserita spune buna ziua! iar eu ii raspund sarut mana!,cand plec din supermarket se adreseaza indiferent de persoana cu sa aveti o zi buna in continuare! si raspund multumesc la fel!,cand merg sa imi iau un covrig vanzatoarea spune buna ziua cu ce va pot servi? apoi cand plec imi ureaza pofta buna,un astfel de moment l-am trait si cand am fost sa imi iau o cartela noua,cand cobor din masina nu mai spun,salut soferul mai ales ca e de milioane si el ma saluta si toate aceste momente ma fac sa cred ca totusi dam si noi inainte chiar daca sunt pasi marunti dar directie e inainte.Asta cred ca e lumea care imi place.lumea care ma prinde,lumea pe care o pot iubi cu adevarat.Macar respect sa mai avem daca altceva nu avem.Si nu pot decat sa ma bucur ca exista si astfel de persoane intr-e oameni si totodata ma bucur si ca asta e un post pozitiv cred ca primul post pozitiv.A si in caz ca va plictisesc posturile mele nu le cititi oricum nu’s pentru voi sunt pentru mine pentru a ma descarca si a ma bucura si pentru cine poate citi fara sa loveasca(asta e un apropo)

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

