99 de lucruri despre mine(leapsa)

1.Ma numesc Cristea (nume de fotbalist  :)) )

2.Ma agat de cei 19 ani pe care o sa ii implinesc.

3.Un sfert din timpul zile ascult muzica.

4.Imi plac filmele de dragoste si drama.

5.Am citit doar 2 carti in viata mea(lucru rusinos).

6.Am o carte noua dar nu am apucat s-o citesc pentru ca am vazut filmul.

7.Actorul meu preferat este Adam Sandler.

8.Actrita preferata mai nou este Amanda Seyfried.

9.Am un frate care este putin cam mult diferit de mine.

10.Ii seman tatalui meu.

11.In momentul asta duc dorul a 2 persoane.

12.Tot acum ma gandesc si la viitor.

13.Inca ma consider un copil chiar daca poate sau nu par matur.

14.Ma simt diferit de majoritate persoanelor de langa mine.

15.Imi plac oamenii sinceri.

16.Oamenii cu suflet bun.

17.Urasc vorbitul pe la spate.

18.Am intrat intr-o perioada in care ma simt foarte trist din cauza apropierii Patimilor.

19.Iubesc foate mult sarbatoarea Invierii.

20.Imi place sa merg la biserica in saptamana mare.

21.Iubesc noaptea foarte mult deoarece e cel mai bun sfetnic.

22.Imi place sa ma uit la stele.

23.Pierd minute intregi uitandu-ma la luna plina.

24.Citesc biblia de cate ori in vine in minte cuvantul biblie cand sunt in fata pc-ului.

25.Cand eram mai micut imi doream sa ajung popa dar m-au impiedicat unele ganduri.

26.In prezent imi doresc sa devin inginer in agricultura cu specializare in domeniul pomilor fructiferi.

27.Sportul preferat este fotbalul.

28.Din pricina acestei iubiri am si un mare regret si anume ca nu am urmat si eu o mica scoala de fotbal.

29.Imi doresc de asemeni sa devin profesor de sport.

30.Profesor de religie.

31.Imi plac florile in prezent m-am indragostit de magnolie.

32.Ma sensibilizeaza cazurile extreme ale oamenilor.

33.Mi-as dori sa vizitez Tara Sfanta.

34.As vrea sa am un vis cu mine mort.Cred ca asta m-ar ajuta sa descopar foarte multe.

35.Cel mai mult o urasc pe diriga.

36.Si cel mai mult acum imi plac bunici mei.

37.Imi doresc sa plec inaintea tuturor.

38.Sunt egoist pentru ce am spus mai sus si stiu asta :)) .

39.Urasc liceul.

40.M-am procopsit cu un nou model in viata.

41.As vrea sa fiu putin mai indraznet.

42.Cel mai bun prieten al meu…….nu am.

43.Dorinte materiale am.Im doresc o masina.

44.Dorinte pe plan sentimental am. :))

45.Instrumentul meu preferat este vioara si ador cantecele viorii.

46.Momentan imi creez propriile mele conceptii.

47.Incerc sa vad ce am de facut in viata si ce prioritati am acum.

48.Sunt un gurmand dar nu am decat 75 de kg.

49.Urasc fitele fetelor si ale baietilor.

50.De vorbit „frumos” forbesc si „frumos” cand sunt tareeee nervos.

51.In general sunt calm.

52.Drumul spre liceu este perioada in care eu stau pe ganduri si nu aud mai nimic :))

53.Ador mersul pe bicicleta,

54.Mersul pe jos.

55.Urasc calculatorul pentru ca am o perioada in care am dureri de cap si de ochi(si dau vina pe calculator)

56.As merge la un concert a artistei italiene Lara Fabian.

57.Nu sunt prieten cu alcoolul.

58.Nu m-am imbatat niciodata pana acum si mi-am jurat ca nici nu o fac.

59.Imi place sa pastrez pozele pe care le fac si rar le sterg.

60.Pastrez si acum 2 albume cu aptipildele din copilarie si am de gand sa le pastrez si de acum inainte.

61.Imi doresc un alt primar la mine in comuna :)) si daca nu cer pre mult si un alt presedinte.

62.Astept sa infloreasca toate soiurile de pomi sa ma imbat cu mirosul lor in drumul spre statia de autobuz.

63.Imi place sa dansez in general pe muzica traditionala romaneasca.

64.Ma consider un om primitor si deloc rautacios :))

65.De asemenea sunt si un om cat se poate de modest :))

66.Ma ma mandresc cu faptul ca nu fumez si nu am fumat niciodata.

67.Ador sa refuz lumea cand ma intreaba dac am un foc :))

68.Astept vara ce trebuie sa vina deoarece se anunta foarte promitatoare.

69.Astept si cealalta vara pentru ca imi voi vizita matusa.

70.O sa ma apuc cat de curand sa invat notele prohodului pentru ca sunt obsedat de cantecul asta.

71.O sa incep sa scriu posturi pe blogul meu despre saptamana mare(abia astept)

72.De un timp indelungat caut un raspuns la o intrebare.

73.Ma gandesc cum sa conving un ateu sa creada in Dumnezeu :))

74.Imi place sa fac cadouri.

75.Ma intristeaza aniversarile parintilor mei.

76.Poetul meu preferat in momentul actula este Adrian Paunescu.

77.As vrea sa stiu sa cant la vioara.

78.Ador cantecele de Caciun deoarece face atmosfera sarbatorilor mai frumoasa.

79.Iubesc colindatorii la maxim.

80Mi-as dori sa mai am macar odata 10 ani sa merg cu colindul.

81.In Romania mi-as dori sa vizitez taranii de la poalele muntilor.

82.Cred ca nu stiu sa imi traiesc viata asa cum este ea astazi.

83.As vrea sa imi ravad vechii colegi.

84.Sa-mi revad vechii profesori.

85.As mai juca o pititoare dar daca as fi copil.

86.Odata mi-as mai dori sa vin ca pe vremuri de la scoala generala cu varutzi mei si sa spunem numai prostii bune bine inteles.

87.As vrea sa vad viitorul.

88.Cred ca trebuie sa simt mai mult prezentul.

89.In momentul asta si cred ca mai mereu ma simt singur chiar daca sunt multe persoane langa mine.

90.Imi plac pildele pe care si acum ni le spune bunicu.

91.Ziua mea preferata din saptamana este duminica.

92.Cea mai grea zi din saptamana mi se pare lunea.

93.Deocamdata nu cred ca apreciez destul ceea ce fac parintii pentru mine.

94.Pe viitor imi doresc sa iau bacul si permisul de conducere.

95.In prezent imi doresc doar ca cei din jurul meu sa fie sanatosi.

96.Mi-as dori sa am un prieten adevarat.

97.Mi-as dorio lume numai a mea.

98.Si cred ca daca mai scriam mult la leapsa asta adormeam :))

99.Acum o sa ma duc sa invat formulele la mate ca maine……….

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

