O parere a mea

Am pomenit odata de viata ca e un dar inca cred asta si am spus ca nu ai voie tu ca om sa renunti la ea.Viata e un dar de la Dumnezeu este cel mai mare dar si ar trebui pretuit foarte mult.Vad acest dar de la Dumnezeu ca pe o vita de vie pe care ti-a dat-o stapanul sa o ingrijesti si cand va veni timpul el are sa vina sa vada roadele ei si in functie de roade vei primi plata,asa vad eu viata.Un dar pe care nu trebuie sa il pui in vitrina iar praful il va acoperi.Acest dar trebuie lucrat sa spun asa si tu,primitoru-le sa ai grija de el si sa traiesti aceasta viata cu multa modestie si cand stapanul tau va veni sa te prezinti in fata Lui cu acest dar dar sa fie curat.Asta e viata in viziunea mea.Cat despre moarte ma gandesc si la ea chiar daca am o varsta frageda si nu-i normal sa ma gandesc la moarte dar ma gandesc.Am inceput sa gadesc astfel:maine voi muri si azi e ultima mea zi.Trebuie sa ma petrec,sa beau sau sa incep sa imi pregatesc sufletul?Am gandit ca daca maine ar fi ziua mortii am sa vand totul si am sa pastrez haina de pe mine,am sa merg la casa TA si am sa ma rog pentru o primire cat mai buna.Daca ma gandesc la moarte nu inseamna ca mi-o si doresc ci doar mi-o pregatesc zilnic si incerc sa veghez mereu ca sa nu mor in intuneric ci in lumina.Viata e adevaratul dar?Daca stau si ma gandesc bine e si viata un dar dar ca s-o poti trai ai nevoie sa te nasti sa ai un sufletul si sufletul de la Dumnezeu il primim.Asadar sufletul e ceva sfant si trebuie sa il pastram cat mai curat.In randurile urmataore vreau sa va spun cate ceva despre suflet si trup.Sfletul am spus este de la EL e ceva sfant,divin,nepalpabil pe cand trupul tot de la Dumnezeu si el este dar palpabil.Sufletul este  centrul trupului este nucleul totul pleaca de la suflet si trupul executa ce dicteaza trupul.Acestea sunt parerile mele despre viata si moarte,suflet si trup.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

