Iarta-ma!

Sa ma ierti ca de 2 ani nu am venit sa iti mai vad chipul,de 2 ani nu ti-am adus o lumina,de 2 ani nu ti-am oferit putin aer proaspat,de 2 ani o floare nu ti-am adus,si tot de 2 ani am inceput sa iti cam uit chipul.Si azi ca si acum multi ani tot sfantul meu de pe pamant te cred si tine minte,tot tu esti cel mai bun povatuitor pe care il stiu.In fundul sifonierului te pastrez viu,intr-o caseta video si cand vreu sa imi reamintesc chipul tau ma uit la ea.Daca as fi fost poet ti-am si compus o poezie si langa tine as fi pus-o,timp s-o inveti avei,de-as fi fost un cantaret ti-as fi cantat un cantec si il ascultai mereu dar sunt un om prea simplu si din simplitatea mea iti spun doar iarta-ma!Si nu am uitat seara sa ingenunchez in fata micului meu altar si sa ma rog Domnului pentru binele tau.A trecut Craciunul si mosul care stiu bine ca tu erai nu a mai venit si eu doar acel mos il credeam adevarat.Vine Pastele si stiu ca ti-ai fi dorit sa mai auzi odata prohodul,clopotul ce te cheama la slujba si multe alte frumuseti de acolo dar ai dorit sa nu mai vezi si sa nu mai auzi nimic si nu te invinovatesc ci iti cer ceva:ajuta-ma tu de sus caci stiu ca poti sa rogi pe El,caci cei de aici au decazut cu mult……….Iarta-ma!doar atat iti zic ca de atat sunt in stare.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

