Generatia mea

De obicei generatiile fiecarui om au cate un nume,ei bine eu nu m-am hotarat ce nume sa ii pun pentru ca nu stiu ce sa aleg,am multe variante:generatia cu muzica house,generatia cu pierce,generatia fara bun simt si lista poate continua.Dar nu ma grabesc sa ii dau nume si m-am gandit ca abia pe la 30 de ani in colo sa o botez pana atunci trag concluzii si nu ma grabesc sa ii dau un nume si acest nume sa afecteze intr-un fel si lumea buna din generatia mea.Ei bine generatia mea e o generatie dificila,o generatie total diferita fata ce cele de dinainte intoarsa la 180 de grade,generatia care nu accepta ca volumul boxelor sa fie aproape de minim,generatia care crede ca tot ce zboara se papa,generatia care a intoars lumea pe dos,generatia care a prostit profesorii pentru ca trebuie sa acceptam ca generatia noastra a prostit cu adevarat profesorii,generatia care a intrecut limitele bunului simt o generatie din alt secol o generatie care grabeste timpul cu prostiile ei,o generatie neagra si umbrita.E generatia mea,eu fac parte din ea si eu o „ajut”la coborarea ei.Dar,sa nu generalizez si ma bucur sa spun ca exista copii in generatia mea care au mers inainte cu 180 de grade fata de restul care s-a dat inapoi 180 de grade.Am avut ocazia sa cunosc un astfel de copil extraordinar de la care ai ce invata foarte multe oricat de incuiat ai fi si ai ce aprecia cu adevarat,si ii multumesc pe aceasta cale.Asadar putine cuvinte despre generatia mea,daca m-ar intreba cineva cateva idei despre generatia mea as tace ca un mut nestiind ce sa ii zic pentru ca nu ai ce e evident ca e o generatie destul de proasta.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

