Randuri inchinate lui

Stiti,ingerii nu se pot vedea si ma refer la acele spirite trimise de Dumnezeu pentru fiecare fiu al Lui.Eu am un inger langa mine zi de zi nu e spirit,e om in carne si oase,si e ocrotitorul meu chiar daca eu sunt mai mare in varsta ca el dar el pentru mine e ingerul de pe pamant.Vorbesc despre varul meu care e mai mult decat un frate si il consider ingerul meu.Si vorba asta cu „esti ingerul meu” i-o zic doar lui,chiar daca e baiat,chiar daca nu e fata pentru ca de obicei baietii fac aceste compliment fetelor sau ma bine zis zic aceste cuvinte sub forma de compliment ei bine eu folesesc aceste cuvinte ca atare si il consider inger si nu consum astfel de cuvinte marete pe orisicine.Nu pot decat sa ii multumesc Lui Dumnezeu pentru un asemenea om,imi doresc sa mi-l tina sanatos,imi doresc ca atunci cand pe o marmura alba va scrie Cristea Vasile sa imi aduca flori nu eu lui sa ii aduc flori,imi doresc ca in fata altarului el sa imi tina o lumanare iar eu la sfarsit sa ii sarut mana,sa fie un al doilea parinte pentru copii mei foarte bun.Promit cu sufletul ca si in cer te voi astepta cand ma voi duce la fel cum te-am asteptat zece ani sa vi sa mergem impreuna la scoala.Si tie iti multumesc ca existi!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

