Multumesc tie noapte!

Nu vreau sa gresesc si mai intai tie iti multumesc,tie Doamne ca ai dat noaptea ca sfetnic mie,cel mai bun indrumator din cati exista,din intunericul ei imi lumineaza caile,intunericul ei ma ajuta sa plang si sa nu fiu vazut,intunericul inghite sunetele suferintelor mele,noaptea imi arata poza ei in luna si drumul spre casa ei mi-l deseneaza in stele.Mereu in intunericul noptii am vazut drumul mai bine ca in lumina zilei.In noapte calatoresc si visele mele,mult placutele mele vise,temeri si povesti ale mele au fost talmacite in vise.Mai bine am inteles poeziile noptii si anume visele decat poeziile lui Blaga,Eminescu si Cosbuc.Multumesc iubita noapte!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

