Randuri inchinate tie

Ai ajuns pe jumatate in cer iar cealalta jumatate ne-ai lasat-o noua goala doar ca sa fi prezenta langa noi.Cu toate ca jumatatea de langa noi e goala ea sufera cel mai mult si tu suferi chinuri mari,fiul tau inca te tine in viata,nici nu iti da drumul datorita iubirii lui fata de tine.Cand noi te iubim pe tine mai mult,tu acum vrei sa pleci.Iti spun ca am sa iti uit chipul peste ani si ani dar chipul din inima mea nu se va sterge,nici vorbele calde si alintarile tale nu le voi uita si am sa merg mai departe in viata cu amintirea ta.Cuvinte pamantesti iti spun pentru ca nu stiu altele dar stiu ca ai sa citesti in ele si ai sa simti iubirea pusa in ele.Eu nu iti spun sa stai pentru ca iti stiu varsta si povara si nici sa pleci nu iti pot spune pentru ca sti….esti parte din mine,esti o parte din fiecare.Singura mea rugaminte la tine e sa-mi vi in vis si atat.Impachetez randurile astea intr-un plic ce va pleca la cer odata cu tine si inaintea portilor ceresti se va deschide si vei citi aceste ganduri.Multumesc ca ai existat si inca existi!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

