Un ras pentru un plans

A plange este ceva rusinos s-ar zice.Eu nu consider plansul ceva rusinos dimpotriva cinste celor ce plang si au curajul asta bine inteles sa planga cu folos,asta e gandirea mea buna rea e a mea.Asa,sa trec la subiect care este sa ii zic asa o telenovela a clasei 11 A  avand in rolul principal o fata,care la orele de romana cand este ascultata si ia o nota mai mica de 5 incepe si plange,da plange si sa nu va puneti pe ras ca nu-i de ras.Deja obisnuiti colegii, „dragii” mei colegi,cu plansul sarmanei colege,striga ca pe stadion inainte ca ea sa fie ascultata „hai nu plangi?”.Azi am gasit cred eu replica la astfel de iesiri ale oamenilor fata de cei ce plang motivat si zic eu din suflet.Eu as raspunde in felul urmator:si ce daca plang?Sunt lacrimile mele,asta sunt eu.De fapt e raspunsul unui om foarte intelept care a plans la tv si care m-a facut sa nu imi fie rusine ca atunci cand  simt ca trebuie sa curga o lacrima s-o vars.Asta a fost scurta mea rusinare si jenare fata de voi cei ce faceti astfel de glume si gesturi.A si apropo ca am vazut data postarii e 1 aprilie nu e o gluma,Plangeti ca nu-i o rusine!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

