O scurta amintire

Cu cativa ani in urma eram internat la Spitalul Astronautilor actualul Spital clinic de urgente oftalmologice daca nu gresesc,si ma aflat acolo dintr-o intamplare nefericita a copilariei.In salonul in care ma aflam si eu erau doi oameni mai invarsta sot si sotie veniti tocmai de la Alexandria.Sotia avea o boala la ambii ochi daca imi aduc eu bine aminte,iar sotul statea langa ea tot timpul.Ce m-a facut sa-mi reamintesc aceste clipe este iubirea.Cei doi se iubeau chiar daca aveau o varsta inaintate si nu o aratau prin saruturi ori declaratii ci aratau asta prin faptul cadormeau impreuna pe un pat pentru o singura persoana,stateau acolo de o luna parca,iar sotul nu o parasise deloc,imparteau mancarea de la cantina,iar el era minut cu minut la capul ei.Si imi amintesc ca nu se certau deloc.Vorbeau foarte calm unul cu celalalt,lucru neobisnuit pentru oamenii invarsta din cate am observat eu,fara sa se certe,foare calmi,fiind de apreciat asta.Intamplarea asta cred ca am s-o tin minte toata viata si ori de cate ori am ocazia am sa contrazic pe cei care spun ca iubirea intre doi oameni nu tine decat inca putin dupa casatorie iar apoi piere.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

