Leapsa

Sunt:neinteles de multi si tare ingandurat

As vrea:sa am linistea pe care mi-o doresc

Pastrez:amintirile si bune si rele

Mi-as fi dorit:ca cea mai arzatoare dorinta sa mi se indeplineasca

Nu imi place:singuratatea

Ma tem:de viitor

Aud:tot si pe toate le duc la suflet

Imi pare rau:ca nu am stiut sa pretuiesc unele persoane

Imi place:sa iubesc

Nu sunt:ce vad unii

Dansez:doar la ocazii speciale si prin casa

Cant:refrenurile mele preferate din melodiile mele preferate

Niciodata:nu mi-am dorit sa fiu ce altii mi-au impus sa fiu,imi doresc sa fiu cum vreau eu,sa fiu diferit

Rar:arat cand sunt suparat

Plang:cel mai rau si dureros plans,plang in sufletul meu

Sunt confuz:de un an si cateva saptamani

Am nevoie:sau mai bine zis mai am nevoie de o singura persoana

Ar fi trebuit:de la inceput sa fiu un golan si un smecher(asta m-ar fi detasat de lumea in care sunt si m-ar fi dus la lumea de azi)

As putea:sa fiu altfel decat sunt acum dar….

Am fost foarte serios nu am glumit cu nimic :-p

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

