Femeia-inger pamantesc

Doar noi barbatii cred ca suntem constienti ca noi suntem cei mai puternici dar femeile au alta parere cum ca si ele ar fi puternice si e adevarat.In fata Lui Dumnezeu cred eu si sa imi fie cu iertare daca gresesc suntem cu un pas inaintea femeilor dintr-un singur motiv si tot crestinul cred ca il stie.In tarisoara noastra stiu ca femeia e si va fi mereu pe locul 2 si mai stiu ca nu e respectata deloc dimpotriva e foarte injosita si mai imi permit sa generalizez si sa spun ca in toata lumea e asa.Femeia e un inger trupesc dupa parerea mea in fata barbatului,e o creatie de geniu,langa un barbat imi pare o lalea langa un spin,e lucrul ce merita cel mai mult respect si iubire,e fiinta pamanteasca ce ofera cea mai multa iubire si orice ar crea omul si orice s-ar nascoci eu cred ca ea este cel mai mare generator de iubire.Prima femeie pe care o respect si ar trebui sa o respecte orice copil de la 1 an pana la 50 de ani e mama.E fiinta pamanteasca din care a luat forma corpul meu si din ea m-am ascut din ea am luat sange si ea este creatoarea mea pamanteasca.Mama e femeia ce trebuie s-o respecti cel mai mult si s-o iubesti cel mai mult(de iubit s-o iubesti cel mai mult pana la un anumit timp).A doua femeie ce trebuie respectata de catre un barbat e sotia lui si de aici incolo de cand depui juramantul la biserica pe ea trebuie s-o iubesti cel mai mult.Cred ca femeia e cel mai fragil lucru posibil,e cel mai frumos lucru posibil,singura fiinta ce iti cutremura sufletul si inima,singura fiinta si singurul lucru ce poate trece ca fantoma prin perete prin inima si sufletul unui barbat ea e singura ce poate ajunge in sufletul unui barbat,femeia e paradoxul e iubirea e trupul din care iese un miracol ea insasi e un miracol parerea mea.Femeia e prapastia in care m-as arunca oricand,focul ce mi-as dori sa ma arda si prin care pot trece fara durere,ploaia ce imi limpezeste si curata inima.Mai frumos ca femeia pe pamant nimic nu e.Ce n-as da sa am suflet de femeie pentru o zi……si i-as dori acest lucru oricarui barbat pentru a vedea ce inseamna sa iubesti puternic.Lucrul asta i-ar fi de ajuns unui barbat sa vada cat iubeste o 0femeie ca sa o respecte si s-o iubeasca cum se cuvine.Nu pot sa imi explic cum poate acesta creatie sa-si imparta sufletul in suflet de mama de iubita in cate si mai cate parti isi faramiteaza ea sufletul doar pentru ca stie sa iubeasca.Cinste barbatului care stie sa pastreze o femeie langa el de la inceput pana la sfarsit pentru ca e ceva maret sa reusesti acest lucru.Cand ne dorim sau ne vom dori sa vedem un miracol sa privim femeile.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

