Pentru prieteni

Si ce daca maine va pierd!Azi va voi iubi cat in zeci de ani.

Si ce daca maine ma parasiti!Am ocazia azi sa va privesc si sa va intiparesc chipurile in mintea mea.

Si ce daca maine veti gandi altceva despre mine!Azi am ocazia sa va fac sa ma credeti sfant.

Si ce daca maine veti plange dupa mine!Azi va voi veseli.

Si ce daca maine o veti lua inainte!Azi ma voi lega de voi.

Si ce daca maine va voi parea nebun!Azi am timp sa va fac sa ma vedeti normal.

Si ce daca maine veti apuca alt drum!Azi am timp sa construiesc unul care sa se intersecteze cu al vostru.

Si ce daca maine voi muri!Am de trait ziua de azi.

Si ce daca maine voi muri!Voi florile azi cat sunt in viata sa mi le aduceti.

Si ce daca maine ma voi pierde!Stiu ca voi ma veti cauta.

Si ce daca maine voi fi singur si fara prieteni!Azi voi sunteti cei mai buni prieteni.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

