Iubirea multa aduce si suferinta multa

E si normal dupa ce ai iubit atat de mult dupa despartire sa suferi mult.Daca ar fi sa ne luam dupa aceste vorbe,sa ne gandim la ele si pe unele sa le urmam asta ar insemna sa nu mai iubim intr-o relatie si sa nu mai facem anumite chestii ce ne plac din simplu motiv ca dupa bine vine si raul.Si ce daca,cand ne dorim ceva frumos suntem constienti ca dupa acele clipe va veni si clipe mai putin placute.Daca as urma astfel de sfaturi ar insemna sa imi inchid sufletul si sa nu mai provoace nici un sentiment placut.Ce daca pentru putina iubire cat am daruit eu am sa sufar de n ori mai mult,insa,am la ce ma gandi cand voi suferi,la ceva frumos,am amintiri frumoase din care sa traiesc si asta ma indeamna sa iubesc cat mai mult.Vorba aceea „unde dragoste nu e nimic nu e”.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

