Lumea gandurilor

Luptele mintii sau ale gandurilor oamenilor eu le-am numit lumea gandurilor.Oamenii duc aceste lupte pentru a obtine ceva sau pentru a da de inteles ca el este mai puternic decat celalalt.Niciodata nu mi-am dorit sa intru in aceasta lumea a luptelor mintii si a gandurilor pentru ca este o lume mizerabila.O lume pentru oameni slabi zic eu,o lume pentru oamenii care nu au curajul de a purta o discutie fata in fata cu o persoana si o judeca in mintea lui spunandu-si singur pareri despre acel om.”Cum sa fac sa il pacalesc pe omul asta sa vrea sa imi dea lucrul asta”, „ii arat eu lui pentru ce mi-a facut”sunt doua exemple de cugetari ale unui om in mintea sa.Deseori intalnesc persoane care imi spun ce au gandit”ba ma gandeam eu ca ala e asa si pe dincolo” aici devenind asa numita vorbire pe la spate.Asadar e o lumea pentru oameni slabi,incapabili sa discute fata in fata cu anumite persoane care intr-un fel le declara razboi pe calea mintii.De apreciat sunt persoanele care nu isi folosesc mintea sa comunice cu anumite pesoane,ci au curajul sa mearga si sa le spuna ce au pe suflet pentru ca totul cred ca din suflet pleaca si creierul despica o rautate sau o idee in mai multe rautati.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

