Ofera fetele mai multa iubire intr-o relatie?

Zilele trecute am vazut la tv un baiat care a afirmat ca fetele iubesc mai mult.Spre surprinderea cuiva am aprobat si eu in sine mea lucrul asta dar cu putina indoiala.Poate e adevarat ca fetele iubesc mai mult intr-o reletie decat baietii dar pentru mine a existat si va exista mereu un Dar,iar acest dar inseamna indoiala.Ieri o colega fata in fata cu un coleg injura prietena colegului iar el spunea din suflet „nu trebuie sa avem glume dinastea” si era din suflet ce spunea,iar ea tot ii jicnea prietena si el se suparase pe cand colega ii spune”ce ma tu ti la ea de te superi?”.Iata un exemplu care contrazice spusele ca fetele iubesc mai mult.Sa fiu sincer am trait pe propria piele o astfel de experienta si am primit mai multa iubire decat am oferit.Eu raman la parerea mea insa ca si baietii pot iubi mai mult ca fetele si nu intotdeauna fetele iubesc mai mult.E adevarat ca majoritatea fetelor iubesc mai mult dar cand spunem asta lipseste cuvantul cheie „majoritatea” eu vreau sa spun ca exista baieti care depasesc fetele in domeniul asta.Fetele intr-o relatie depun mult suflet si iubesc mult pe cand baietii iubesc cu capul,cu minte si asta ii face pe baieti sa nu iubeasca atat de mult ca fetele asta ar fi si explicatia mea pentru care fetele iubesc mai mult.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

