Rai rai si totusi ne suporta

V-as dori sa intelegeti intelepciunea Lui,bunatatea si iubirea pe care ne-o ofera.Suntem oameni si am zice:noi ingeri,sfinti nu suntem sa intelegem pe Dumnezeu.Nu trebuie sa fi inger sau sfant sa vezi cat de mult te iubeste Dumnezeu.Trebui doar sa vezi dincolo de rautate si atat.Daca treci de rautatile de azi ai sa vezi cat de mult te iubeste Iisus.Omul in general nu poate trece peste rautati pentru ca el are raul in sange da nici nu vrea ca il elimine.Ne iubeste mult si nici nu stim.Nu suntem in stare sa aratam putina iubirea unui om simplu care nu e Dumnezeu si omu ala nu iti cere sa il iubesti pe el cel mai mult iti cere doar un gram de afectiune dar tu nu esti in stare sa i-l oferi nici pe ala si cum poti iubi pe Dumnezeu?Daca ar putea mama sa spuna fratilor cand se cearta ca ii iubeste si sa ii stranga pe amandoi in brate si sa suspine ar vedea iubirea Lui.Daca tatal ar veni langa frati in timp ce ei se cearta si ar ingenunchia si ar prinde mainile lor si i-ar impaca ar vedea cat ne iubeste EL.Daca eu in timp ce ma cert cu fratele meu as tace dintr-o data si as spune in gandul meu ca Dumnezeu nu m-ar certa  pe mine daca eu i-am dat Lui motiv sa ma certe si apoi l-as imbratisa pe frate as intelege cat ma iubeste Iisus.Insa…… suntem rai si raul e ca o pata si se ia cu greu.Regret ca nu pot trece mereu peste rau si sa vad dincolo de el sa am dorinta asta mereu dorinta de a vedea cat ma iubeste Dumnezeu.Suntem oameni nu sfinti.Candva si sfintii au fost oameni.Incerc pentru 1 minut cat imi ia sa citesc textul asta sa fiu „normal” si ce spun?E o prostie,mmm nu are logica si nu intelg nimic din el.A si as spune ca cine a scris asta e nebun.Revin la normal si ascult parerea celui „normal” care si-a dat cu parerea despre text si recunosc ca sunt Nebun.Daca ati intelege ce vreau sa spun prin nebun si sa intelegeti sensul lui e ok daca nu ramaneti cu bucuria ca ati mai citit inca un text.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

