valicristea93 blogul meu si ce inseamna el pentru mine

A luat viata sa ii zic asa acum 5 luni cam asa nu stiu bine exact nu eu i-am dat viata ci altcineva bineinteles ca nu eram de acord cu ideea sa am un blog nu stiam ce-i acela un blog,si din cate citisem eu pe alte bloguri nu multe la numar am observat ca pe blog pui parerea ta despre ceva anume,scri ce iti place tie,scri ce simti expui la vedere niste sentimente ori eu nu prea ma impacam cu asta pentru ca de obicei sunt mai timid in fine si citind cateva exemple de bloguri mi-a placut ideea asta intr-un sfarsit si am acceptat sa am si eu un blog.Acum acest blog pot spune ca e o parte din mine ca scriu ce imi place mie si ce simt eu ca vreau sa scriu si pot spune ca e un fel de spovedanie pentru mine :)) acest blog.Nici lu’ popa nu ii zic ce scriu pe blog si ce simt si ce nedumeriri ce ma deranjeaza pe mine cu toate ca el e o singura persoana iar acest blog poate fi citit de mai mult de o persoana si nici macar nu e popa al tau caruia se zice ca ii poti spune tot ce ai pe suflet.De scris scriu ce imi trece prin minte,ce visez eu noaptea ca in urmatoare zi trebuie sa scriu,scriu amintiri,fapte de ale mele,intamplari si sfaturi sa le zic asa.Cu ce scop scriu toate astea?Pai dupa cum i-am zis si unei prietene poate cine stie se gaseste cineva sa citeasca si se regaseste in ce am scris eu poate se gaseste un sfat buna pentru acea persoana poate citeste o fapta urata pe care am facut-o eu si am scris-o si vede si el ca am zis ba nu e bine ce am facut si nu va face si el la fel.Asta ar fi principala ideea pentru care eu continuii sa scriu pe blog si anume repet ca se va gasi cineva,va citi si va trage o concluzie buna din ce am scris si in al 2-lea rand scriu pentru ca ma face sa ma simt mai bine,mai liber si pentru ca am o preocupatie in afara de prostiile pe care le putem face pe net si pe pc.Nu consider ca am talent la scris :)) nici nu mi-a trecut asta prin cap daca se gandeste cineva ca asta insinuez chiar vinerea trecuta doamna de romana imi zicea ca eu nu am talent la scris :)) ca scriu foarte la obiect si ce sa mai nu am talent si poate ca mi-as fi dorit sa am talent la scris dar nu am si sunt impacat cu gandul asta.A fost o perioada in care ma tot gandeam sa scriu sa nu mai scriu pentru ca’s constient ca aproape nimeni nu citeste DAR daca asta imi face bine si asta ma face sa ma simt eu bine de ce sa nu o fac?Cam atat despre aceasta parte din viata mea.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

