Depresiile.Cum as reactiona eu la aceste stari.

Ma intreb daca acum 10 20 de ani tinerii care sufereau de depresii din cauza dragostei faceau ce fac cei de astazi adica se aruncau de la etajul 4 al blocului sareau de pe poduri si prosti dinastea care le fac cei ce sufera de depresie.Depresiile sunt rezultatele iubirii,dragostei unor tineri/e care iubesc prea mult si nu stiu sa-si limiteze dragostea pe care o ofera,eu asa as denumi depresiile.E greu sa iesi dintr-o depresie si in cele mai rele cazuri depresiile duc la sinucidere.Eu daca as avea o depresie din cauza dragostei si cred ca pot vorbi despre depresii si ma simt in masura sa fac asta pentru ca pot spune ca si eu am avut mici depresii :-p as incerca in primul rand sa ma vindec de unul singur,si cum as face asta?Pai mi-as explica ca asta e doar o iubire copilareasca,ca poate ea a fost doar un copil si nu si-a dat seama ca o iubesc cu adevarat chiar daca cel sau ce iubita are peste 18 tot copil o poti numi pentru ca nu e in stare sa vad ca o/il iubesti deci e un copil eu unu asa gandesc.As spune ca mai sunt si alte fete pe lume si ca mai mult ca sigur mult mai bune decat ea,ca am o varsta destul de mica si ca am timp pentru a-mi gasi o alta iubirea mai buna ca cea dupa care am tot suferit si pentru binele meu as incerca s-o invinovatesc pe ea chiar daca am si eu o parte de vina si cred ca asta mi-ar face bine.Apoi cred ca as cauta o persoana care ma poate asculta in caz ca nu merge sa te vindeci singur si i-as spune tot ce am pe suflet si care sa imi dea unele sfaturi in privinta depresiei de care sufar.Si ultima solutie ar fi sa mergem la un psiholog.Cam atat despre depresii si asta e tot ce stiu si ce as face eu in cazul unei depresii.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

