Am inselat.Dar nu o mai fac iarasi.

Poate o veti considera sinceritate poate lauda dar am inselat.Se intampla acum cateva luni stiu si locul si persoana pe care am inselat-o nici nu am cum sa uit momentul ala la cat de jenant a fost.Si cum se nimerea ca tocmai de problema asta vorbeam cu fata respectiva despre inselare.Si bineinteles ca ea poate vorbea sincer dar eu minteam,ma inrosisem la fata penru ca stiam ca in momentul ala o inselam.A aflat mai tarziu dar eu am ramas cu rusinea.Ce concluzii am tras dupa?Pai intr-un fel pot spune ca a fost bine ca am facut asta suna prosteste stiu dar mi-am aratat mie ca nu rebuie sa mai fac asta ca nu trebuie sa mai retraiesc acel sentiment de vinovatie si ca orice fata ar fi ea nu trebuie s-o inseli ca-i buna rea nu insela.A fost bine pentru ca am trait niste sentimente cumplite si mi-am jurat ca nu o sa mai insel si am de gand sa ma tin de cuvant.Pentru ce sa inseli?Ca nu te ajuta la nimic doar ca pentru cateva minute ai sentimentul ala care il are orice baiat ca vezi Doamne esti mare daca ai 2 iubite.Dar nu nu a fost bine deloc.Acum nu as indemna pe nimeni s-o faca chiar daca e pentru prima oara e cv foarte jenant si foarte josnic.Si sa spun si de ce a fost rau.A fost rau pentru ca eu consider ca acea fata nu merita s-o insel.Ma insel s-au nu ca a meritat s-au nu s-o insel asta am sa vad in alta lume si nu aici dar raman la parerea ca nu a meritat sa ii fac asta.Cand am inselat am simtit ca am iesit din obisnuit.Pana atunci ma simteam un om normal si obisnuit in adevaratul sens al cuvantului pentru ca azi multi se considera normali si obisnuiti dar mi-am iesit din normal si am inselat.De acum stiu ca nu o sa mai insel si am invatat de la acea persoana ca atunci cand imi va trece prin minte sa insel mai bine merg si spun iubitei ca nu vreau sa mai fiu cu ea si ca am gasit pe altcineva si asa durerea fetei a iubitei va fi ceva mai mica decat acea durere ca atunci cand afli ca esti inselata.Asta spun si celor ce inseala si au de gand s-o faca mai bine mergi si spune ca nu mai vrei sa fi cu ea inainte sa incepi o alta relatie e mai bine asa.De ce sa induri rusine,teama cand poti simplifica atatea sentimente…Sunt sigur ca daca continuam sa insel la  o varsta mai inaintat derulam firul tineretii  si imi dadeam seama ca nu trebuia sa insel si ca acea fata sau fete nu meritau inselate,Dar e bine ca mi-am dat seama de pe acum ca nu-i bine s-o fac iarasi.Sa sti ca iti multumesc ca m-ai invatat asta si ceva ceva am invatat de la tine. Si ca un sfat: nu inselati pentru ca va injositi extrem de mult.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

