Parintii nostrii dragii de voi………

Ruga pentru parinti

               Adrian Paunescu

Enigmatici şi cuminţi,
Terminându-şi rostul lor,
Lângă noi se sting şi mor,
Dragii noştri, dragi părinţi.

Chiamă-i Doamne înapoi
Că şi-aşa au dus-o prost,
Şi fă-i tineri cum au fost,
Fă-i mai tineri decât noi.

Pentru cei ce ne-au făcut
Dă un ordin, dă ceva
Să-i mai poţi întârzia
Să o ia de la început.

Au plătit cu viaţa lor
Ale fiilor erori,
Doamne fă-i nemuritori
Pe părinţii care mor.

Ia priviţi-i cum se duc,
Ia priviţi-i cum se sting,
Lumânări în cuib de cuc,
Parcă tac, şi parcă ning.

Plini de boli şi suferind
Ne întoarcem în pământ,
Cât mai suntem, cât mai sunt,
Mângâiaţi-i pe părinţi.

E pământul tot mai greu,
Despărţirea-i tot mai grea,
Sărut-mâna, tatăl meu,
Sărut-mâna, mama mea.

Dar de ce priviţi asa,
Fata mea şi fiul meu,
Eu sunt cel ce va urma
Dragii mei mă duc şi eu.

Sărut-mâna, tatăl meu,
Sărut-mâna, mama mea.
Rămas bun, băiatul meu,
Rămas bun, fetiţa mea,

Tatăl meu, băiatul meu,
Mama mea, fetiţa mea.
Ei vor muri.Cand va veni ceasul plangerii noi tinerii de azi nu vom plange parintii ci amarul de viata ce le-am facut lor,vom plange regretul ca putem fi mai buni,vom plange timpul ce nu le-am acordat si vom plange vorba buna si calda ce n-am ascultat-o.Si cand vor ajunge in cer au sa planga si ei ca nu pe ei ii plangem ci plangem ca nu i-am pretuit plangem nepretuirea nepretuitilor nostrii parinti.Noi azi mergem din rau in mai rau si mult rau le facem parintilor nici nu ii iubim nici nu ii pretuim ci cel mai mult ii uram.Sa ne iubim parintii si sa avem grija de ei cat ii mai avem si sa ii plangem acum decat cand nor mai fi.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

