Pot crede orice pe lumea insa am 2 lucruri ce nu am voie sa le cred

Uneori suntem suparati pe viata pentru ca nu ne da voie sa credem ce am vrea noi iar cand vrem sa spunem ce credem ne da o palma prin a ne spunea ea adevarul si a ne arata realitate.Am sa insir cateva idei despre ce putem cred si avem voie sa credem.Putem crede ca suntem certati cu cineva,putem crede ca o persoana anume nu exista doar pentru simplu fapt ca ne e frica ca nu cumva sa ne indragostim de ea,putem crede ca suntem departe de rau cand raul e in spatele nostru dar putem crede asta,putem crede ca suntem cei mai buni,putem crede ca totul ne apartine,putem crede ca am atins neatinsul ca am auzit neauzitul ca am vazut nevazutul pe cand ele sunt perfectiuni ce nu exista,putem crede ca avem totul,putem crede ca totul ne apartine si putem crede ca detinem controlul absolut.

Sunt 2 lucruri ce nu avem voie sa le credem.Eu unul nu vreau sa cred si nu am voie sa cred ca am pierdut o persoana draga si asta pentru ca nu am sa pierd asa ceva pentru ca o persoana draga e in sufletul meu si cel mai important in amintire si asta face ca acea persoana sa nu se piarda.Si al 2-lea lucru ce nu vreau sa il cred si nu am voie sa il cred e faptul ca sunt despartit de dragostea vietii mele.

Sunt mii si milioane de kilometrii intre noi,sunt mii de persoane ce nu vor sa ne vada impreuna,sunt mii de blesteme aspura noastra dar eu stiu un singur lucru:odata ce soarta mi te-a dat si mi-a spus sa iti ofer iubirea suprema ,da,iubirea suprema, cea pe care am visat ca ti-o ofer tie.Pot crede mii si milioane de lucruri insa 2 sunte de necrezut si de neclintit.Nu le uita si retinele caci la momentul potrivit se vor implini.(ultimul lucru cu despartitul se aplica celor ce au iubite/iubiti nu si mie si nu cred ca e permis sa se spuna ca sunt despartiti atata timp cat se iubesc chiar daca se cearta si iubirea exista nu se pune problema ca ei sunt despartiti)

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

