Al 2010-lea Craciun

Iata ca a dat Dumnezeu sa mai apucam si Craciunul acesta si eu personal ii multumesc pentru asta si nu am sa ii cer ca de obicei cv de ziua asta ci am sa ii multumesc.Prin clasele primare doamna de religie ne spunea asa:”copii noi mereu ii cerem cate ceva lui Dumnezeu dar niciodata nu-i multumit” si azi mi-am adus aminte de vorba asta si i-am multumit ca am apucat si Craciunul acesta.Nasterea Domnului numele ortodox al acestei sarabatori ne aduce aminte ca acum 2010 ani se nastea un copilas intr-o iesle din Bethleem,ca acum 2010 ani Dumnezeu ne facea cadou pe propriul sau fiu nici nu se putea cadou mai mare de unde si obiceiul nostru de a face cadouri celor dragi.Insa rasa omeneasca nu a stiu niciodata sa ii multumeasca lui Dumnezeu pentru ca ne-a oferit cel mai mare dar pe fiul Sau.Suntem invatati numai sa cerem fara sa multumim doar suntem oameni nu-i asa?Acum 2010 ani se nastea un copilas dupa cum ziceam menit sa ne arate si noua un drum cat mai bun fata de cel pe care omenirea apucase,menit sa aduca iarasi lumina in sufletele oamenilor.Ce rau e ca sunt oameni pe acest pamant care ii strica lui Dumnezeu ziua de nastere spunand ca ei nu cred in Dumnezeu frumos mod de ai strica ziua.Acum 2 saptamani la ora de romane ne povestea doamna despre existenta extraterestrilor cum ca acestia ar avea grija de noi si ca nicidecum Dumnezeu nu ar exista.De obicei eu sunt atent la toate orele si la toate vorbele dansei si la toate lectiile dansei numai ca la aceasta lectie nu am fost.Ma dezamagise prea mult ca s-o mai ascult fiind cu gandul ca in curand vine Craciunul si ea crede in extraterestrii si neaga existenta lui Dumnezeu.Si cum sa ne gandim noi sa ii multumim Domnului ca ne-a mai dat sa traim si acest Craciun.Asta e darul nostru pentru Dumnezeu de Craciun sa ii spunem ca el nici nu exista, ca noi nu credem in el fara sa ne dam seama ca el exista cu adevarat si de ziua LUI poate plange cand ne vede ca-i intoarcem spatele de ziua LUI.Ne-a dat cel mai scum si nepretuit dar iar noi ii intoarcem spatele asa a ajuns omenirea si mult mai rau va ajunge pentru ca nu vrem pur si simplu sa ne trezim.Oameni buni Dumnezeu exista si il vedem.Multi ar intreba cum stiu eu ca exista si cum il vad eu.Nici nu m-as osteni sa le raspund acestor asa zisi oameni pentru ca nu merita sa le arati lor pe Dumnezeu.Multi ar spune ca’s nebun ca unde il vad eu pe Dumnezeu eu doar va spun el se arata dar nu avem noi ochi sa vedem asa minune.Predici peste predici multi daca ar citi m-ar crede nebun ca spun astfel de lucruri dar eu prefer sa cred in EL si sa fiu nebun decat normal si fara nici o credinta.

Toti spun ca de Craciun trebuie sa fim cat mai buni.Eu am intalnit persoane care nici in ziua de Craciun nu renuta la orgoliu si nu isi calca cuvantul ca macar azi 25 decembrie sa spuna semenilor Craciun fericit!!!Nu e destul ca un an de zile nu suntem noi buni unul cu celalalt nici macar azi nu vrem sa fim mai buni sa ne iubim si sa traim in pace.Oameni buni e Craciunul si cu asta am spus tot.

Fiti mai buni,iubiti-va mai mult,multumitii lui Dumnezeu din ce in ce mai mult si incepeti sa credeti ca el exista si incercati sa il vedeti.Craciun fericit!!!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

