60 de secunde

De minute bune stau in fata caietului si ma gandesc cu as putea eu sa conving lumea sa paraseasca visul lor ce il numesc viata sa coboare cu picioarele pe pamant si sa vada trecutul bun al lor.Dar cum as putea trezi eu lumea din transa asa de puternica……care candva era doar un mic joc al mintii cand raul ne-a propus un mic joc iar astazi noi continuam sa il jucam si noi l-am facut asa puternic.E adevarat ne aflam intr-o transa din pacate din care putem iesi dar nu vrem nu depunem gram de efort pentru treaba asta.Acum ca ne-am obisnuit cu ea ne e greu sa o parasim ne-am atasat de ea dar macar daca am incerca …….am vedea ce am fost candva,vremurile bune ale vietii noastre si asta ne-ar trezi si ne-ar reda sparanta.Am vedea ca odata am fost oameni buni,oameni fericiti si luminati,oameni ce nu s-au nascut rai ci au devenit rai pe parcurs.60 de secunde ne-ar reda speranta de a crede in ce am fost,speranta ca mai putem castiga lupta impotriva raului si a intunericului ce ne intuneca drumul si apucam mereu cai gresite.

60 de secunde sa te rupi din visul tau nu-i mult pe langa anii ce i-ai petrecut in atata intuneric 60 de secunde sunt suficiente sa zbori in trecut si sa vezi ce om ai fost,60 de sec sunt suficiente sa convingi bunatatea,dragostea frumusetea,bunavointa,curajul sa te adopte iarasi.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

