Visele

Sunt scurte povesti spuse de creierul nostru in timpul noptii,ganduri si presiuni stranse de-a lungul zilelor,saptamanilor ba chiar lunilor.

Visele sunt semnale trase de subconstientul nostru,avertizandu-ne ca ceva se va intampla cu noi.Visele sunt niste chei ce pot deschide lacate si drumuri din viata noastra,sunt un fel de ghicitori ce ne arata viitorul.

Visul este o a 2-a persoana din tine ce iti indruma gandurile sprea a le da grai,o a 2-a persoana ce te ajuta sa descoperi adevaruri,o a 2-a persoana ce iti spune viitorul.Putem spune ca suntem 2 in 1.

Eu sunt un tip visator recunosc.Imi place sa visez pot spune ca e unul din cele mai frumoase lucruri care mi se intampla.Orice as visa,ma rog aproape orice ma bucura si in ziua urmatoarea zi imi da de gandit.Cel mai mult imi da de gandit visele cu putine detalii,visele cu continuitate adica ce se continua serile urmatoare si visele ce se repeta.Postul se incheie aici de acum incep exemple de vise,sunt visele mele reale nu inventate,daca aveti placerea le cititi daca nu….

Visele repetate cum spuneam imi dau de gandit mult un asemenea vis l-am avut cu ceva timp in urma si unde era vorba de o apa iar eu ma aflat pe malul acelei ape.O priveam si ea intr-un fel ma hipnotiza si adormeam urmand sa cad in apa si ma vedeam cum cad cum ma afund.Un vis ce sa repetat de multe ori.Astazi cand trec pe langa o apa mare primul lucru care imi vine in minte e acel vis.

Un altfel de vis esti visul cu continuitate.Am visat o persoana( prefer sa nu dau nume)gravida.A2-a seara am visat-o iar imi zicea ca-i gravita urmand ca saptamana urmatoare sa o vad cu copilul in brate iar a 2-a zi mia dat de gandit si am simtit ca nui un semn bun iar acum cand scriu aproape ca ii plang de mila dupa sentimentul de ingrijorare pe care il am.

Un  alt vis cu continuitate a fost atunci cand am visat moartea.Prima seara am visat ca era cu coasa,neagra si langa un foc ce incalzea ceva iar in seara urmatoare ma striga si mi-a spus ca ma va lua.Infiorator stiu chiar si acum cand scriu ma apuca fiori si o frica ca sa nu mai zic de teama care ma cuprins atunci.

Pe langa toate astea am avut si vise frumoase ca de exemplu am visat o fata frumoasa de care ma indragostisem iar dimineata m-am trezit tare fericit urmand ca ziua sa traiesc cu regretul ca nu mi-o pot aduce aminte ca nu ii pot vedea chipul visat.Cam atat cu visele mele.

Sfatul meu e ca visele trebuiesc ascultate si ele si luate in seama si ar trebui sa ne gandim mult mai mult la ele si mai repede si sa incercam sa vedem ce vor sa spuna.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

