Viata de noapte

In general tinerilor le place viata de noapte datorit faptului ca pot ascunde multe lucruri murdare fot fuma linistiti,pot bea cat vor fara ca nimeni sa observe asta si sa-i traga la raspundere si isi pot desfasura linistiti si viata sexuala.

Zilele trecute ascultam povestile unor adulti povesti ale vietii lor de noapte.Spuneau ca vestimentatia lor era diferita rar vedeau unu care fumeaza  de bauturi nici nu mai vorbesc,spuneau ca nu mereu isi permiteau.

In urma cu cateva luni am ascultat si povestea unui tanar despre viata sa de noapte.Spunea cu mandrie ca”aseara am fumat un pachet de tigari,am baut cel putin 3 sticle de vin dar nu imi aduc bine aminte:)) ,apoi  am dus-o pe iubita mea la mine in dormitor.”

Parca visa cand spunea toate astea insa deodata se trezeste si spune ca pe vremuri era mai frumos.

Viata de noapte  a generatiilor actuale a evoluat fata de viata generatiilor de acum 15 ani.

A evoluat prea mult,a evoluat in rau.E si normal cand avem atata libertate si atatia bani la dispozitie.La varsta noastra ar trebui sa spunem nu fumatului,nu bauturii si cel mai important ar trebui sa evitam o viata sexuala.Azi lumea tinerilor se rezuma la tigari bautura si sex.Dupa parerea mea vom ajunge si mai rau asta-i doar inceputul vom evolua si mai mult.

Viata de noapte nu bautura si celelalte o face frumoasa ci noi.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

