Purtatori de masti

Ce suntem?

Majoritatea purtatori de masti.Multi credem ca viata e un bal mascat si orice vom face mastile ne vor scapa.Vedem viata ca un bal mascat bun.Dar de ce nu vedem si sfarsitul acestui bal?Va zic eu.Daca balul ar lua sfarsit am da mastile jos si am vedea viata ori de viata ne e frica,preferam sa ne ascundem de ea.Credem ca masca ascunde tot.Ei bine nu!Caracterul si comportamentul nostru ne demasca.Sper ca sunteti constienti ca odata si odata balul va lua sfarsit si veti vedea viata cu greutatile ei cu tot.Abia astept ziua aceea cand balul vostru va lua sfarsit,iar eu va voi invita la balul meu numit viata.

Cu siguranta nu va va placea dar cel mult va va chinui sufletul si veti da de greu cu adevarat.

Nu uita!Masca ascunde doar chipul.Atata tot si nimic mai mult.

Restul e vizibil.

 

 

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

