Ce imi doresc sa fiu cand voi fi mare?

Hmmm….cred ca e una din intrebarile cele mai des folosite.Mie nu cred ca mi-ar ajunge o viata intreaga sa devin ce imi doresc.In primul rand mi-as dori sa devin presedinte stiu ca suna putin cam comic dar ma incanta ideea.As incerca sa schimb cat de mult pot tara si sa ii creez o imagine mai buna decat e cea de azi.As incerca sa fac in asa fel incat oamenii sa nu moara de foame,as incerca sa aprob alte legi decat cele care sunt astazi,as incerca sa schimb invatamantul,as incerca sa scot in evidenta valorile adevarate ale tarii,as incerca sa fac tot posibilul sa am o tara curata,as incerca sa schimb lumea,sa fac o lumea mai civilizata decat e cea de azi,as incerca sa indrept tot cei stramb in tara asta si in ultimul rand as incerca sa ii fac pe toti sa se iubeasca intre ei.

Urmatoarea dorinta ar fi sa devin profesor de psihologie sau de sport.A fi profesor inseamna cel ptn pt mn a fi un al 2-lea parinte pt copii.Cred ca as avea puterea si inima sa le ofer cel ptn pe jumatate din iubirea pe care le-o ofera parintii lor.As incerca sa ii arat fiecaruia un drum in viata,as incerca sa il educ pe fiecare in parte,as incerca sa il fac sa inteleaga ca face parte din lume si ca nu trebuie sa fie individualist pt ca in ziua de azi in cele mai multe cazuri asa se intampla,as incerca sa ii invat sa respecte pt ca zilnic intalnesc cazuri cand cei de varsta mea nu au catusi de ptn respect pentru cei mai inaintati in varsta decat ei,as incerca sa ii invat sa isi gaseasca un rost in viata si sa gaseasca sensul vietii si sa inteleaga viata,as incerca sa ii arat partea frumoasa a vietii si sa il conving ca viata e chiar frumoasa daca sti sa o privesti cum trebuie pt ca in multe cazuri astazi majoritatea tinerilor ce nu se regasesc in viata isi iau zilele,as incerca toate astea si in ultimul rand le-as arata ca ii iubesc pt ca orice copil are nevoie de dragoste.

Mi-as mai dori sa devin si primar asta chiar si mie mi se pare cai comica.Mi-as dori asta pt ca nus multumit de ce vad in satul meu.Lumea nu se mai respecta,lumea nu mai comunica parca ar fi straini unii cu ceilalti,lumea e saraca si eu as incerca s-o imbogatesc,lumea o duce raw si as incerca s-o fac s-o duca mai bn,lumea si-ar dori multe dar nu le poate avea si as fi dispus sa le ofer ce ei isi doresc,lumea moare din cauza unor oameni ce sunt interesati numai de bani si au construit aici adevarate pericole naturale ce din cauza lor anual mor cel putin 2 oameni si as incerca sa indepartez acesti oameni de aici,lumea ar dori mai mult decat un primar si-ar dori un tata al tuturor dar cine sa le indeplineasca dorinta?Eu cel putin asta imi doresc un om care sa fie mai mult decat primar.

Mmmm inginer in agricultura asta suna cv mai bn.Imi doresc sa devin inginer in agricultura pt ca iubesc plantele.

Am zile cand imi doresc sa devin sofer pe autobuz :)).Suna amuzant dar toate dorintele mele au un scop.Zilnic ma intalnesc cu diferite situatii in autobuz si multumesc lui Dumnezeu mi-au fost date 2 exemple de soferi:cel de diminata e un om simplu de nota 20 iar cel de dupa masa un om ce se crede important si lipsit de respect.Ce as face daca as fi sofer?Poate as inchide ochii cand batranii ar cobori,poate as incerca sa respect mai mult lumea,poate as respecta dorintele calatorilor mei de a opri unde vor si cand vor.

Fotbalist mmmmm asta da.Ce as incerca sa arat si sa fac daca as fi fotbalist?In primul rand as arata celorlalti ce inseamna cu adevarat fair play si as incerca sa le transmit cat de norocosi sunt ca au ajuns fotbalisti pt ca ei au onoarea de a arata lumii intregi un spectacol pt ca fotbalul e un spectacol nu un sport.Suporterilor le-as spune ca scopul venirii lor pe un stadion nui acela de a deveni un huligan,nui acela de a promova cuvinte cat mai urate,nui acela de a practica violenta ci scopul lor e de a incuraja o echipa de a vedea un spectacol si pe ei ias invata disciplina.Baietii mi-ar intelege mai bn aceasta dorinta.

Si eu ma intreb de unde atata putere,curaj,vointa,intelepciune pe care sunt constient ca nu le am dar visez la ele si la dorintele mele.Continui sa visez chiar daca stiu ca sunt doar niste vise ce niciodata nu se vor implini,nu mi se va implini niciodata visul de a invata lumea cv.Stiu de pe acum ca sunt sortit unei alte meseri nu celor de mai sus,stiu ca soarta mea e altfel si nu o soarta buna cum o visez pe fiecare zi,stiu ca e cruda si nu imi va face pe plac dar continui sa visez.Multi ar spune cas nebun sa imi doresc asa cv sau ar spun „ce dorinte mai are si asta” s-au mi-ar ura sa visez in continuare. Eu sunt constient ca nus de mine ca o persoana ca mine niciodata nu are sa devina asa cv dar totusi visez.

Tu ce iti doresti sa devi cand vei fi mare?Si mai ales dc faci acea alegere?

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Ce imi doresc sa fiu cand voi fi mare?

  1. Foarte frumos daca ar fi sami dau cu pararea ar fi nota 9.45/10 multe greseli (foarte mici) dar bravo pentru straduinta.Eu am compus multe romane amoroase si find la nivel mare tiam putea corecta oricand ajuta cu orice ai nevoie citate si multe alte chesti.

  2. salari anrian spune:

    Frumos, mie mi-a placut tare mult, ti-as pune 10/9.57. Ai greseli,dar sunt tare mici. Mi-a placut!

  3. salari anrian spune:

    super mi-a placut

  4. angy spune:

    mi-as dori sa devin… imparat, sa am o casa pe luna, sa fiu,,, astea sunt tampenii spuse de toti oamenii la un moment dat sub forma de gluma, dar in schimb.. In fiecare dintre noi exista o dorinta, un vis aparte la care nu ar trebui s renuntam, chiar dak pare imposibil de indeplinit, sa muncim si sa incercam sa ni-l atingem oricat de greu ar fi, Poate vom reusi sau nu DAR MACAR NU VOM RAMANE CU REGRETUL CA NU AM INCERCAT SAU CA NU NE-AM STRADUIT SUFICIENT. ALTII CUM AU PUTUT??? ORICINE POATE,DACA VREA ai nevoie de ambitie si… multa munca PENTRU A REUSI S AJUNGI SUS altfel ramai un NIMENI.

Lasă un răspuns

