Rusinea,umbreste adevarata ta persoana

Sa imi fie rusine sa plang,

Sa imi fie rusine sa sufar,

Sa imi fie rusine sa imi strig durerea,

Sa imi fie rusine sa respect persoanele din jurul meu,

Sa imi fie rusine sa imi arat un sentiment ,

Sa imi fie rusine sa iubesc,

Sa imi fie rusine sa imi deschid sufletul.

Nu.

Mai rusine ar trebui sa-mi fie ca nu plang,

Mai rusine ar trebui sa-mi fie ca nu sufar,

Mai rusine ar trebui sa-mi fie ca nu imi strig durerea,

Mai rusine sa imi fie ca nu respect,

Mai rusine sa imi fie ca nu arat un sentiment,

Mai rusine sa imi fie ca nu iubesc,

Mai rusine sa imi fie ca nu imi deschid sufletul.

Am stat prea mult in ubra rusinii.Acum a venit timpul ca eu sa o umbresc.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

